Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry vara Harry?

Forum > Harry Potter > Harry vara Harry?

1 2 3
Användare Inlägg
HarryPotterAntonia
Elev

Avatar


Om Voldemort inte skulle mördat Harrys föräldrar, skulle Harry Potter någonsin blivit berömd då?!

Bothering Snape!

29 jan, 2011 22:54

OliviaGranger
Elev

Avatar


Nej.

♥ Hagrid♥

29 jan, 2011 23:12

Looney Luna Lovegood
Elev

Avatar


Nej det är ju därför han är känd från första början "pojken som överlevde" fast han kanske skulle bli känd senare om Voldemort skulle försöka få de vises sten osv. eftersom han är nyfiken. Och han skulle ju kunna bli känd genom Quidditch också eftersom han är en sån bra Sökare.

I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am

29 jan, 2011 23:30

Oskan
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Looney Luna Lovegood:
Nej det är ju därför han är känd från första början "pojken som överlevde" fast han kanske skulle bli känd senare om Voldemort skulle försöka få de vises sten osv. eftersom han är nyfiken. Och han skulle ju kunna bli känd genom Quidditch också eftersom han är en sån bra Sökare.
Voldemort skulle nog inte vara intresserad av den då, han höll ju på med horrokruxer istället! Han har ingen nytta av de vises sten.
Men något inom Quidditch kanske han skulle kunnat bli iaf!

"May the force be equal to mass times acceleration"

29 jan, 2011 23:51

HarryPotterAntonia
Elev

Avatar


Ja det har ni rätt i... men hemligheternas kammare. Kanske han blir lite känd där oxå. Någon som skulle tro att han skulle slåss mot voldemort om hans föräldrar aldrig dött? Eller om någon annan hade dödat voldemort?

Bothering Snape!

29 jan, 2011 23:59

Looney Luna Lovegood
Elev

Avatar


Han Ron & Hermione skulle än då hamna i Voldemorts vrede.

I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am

30 jan, 2011 00:23

Oskan
Elev

Avatar


Då skulle kanske Neville ha tagit den platsen istället? Alice hade särket gjort precis samma sak som Lily!

"May the force be equal to mass times acceleration"

30 jan, 2011 00:24

voddeklara
Elev

Avatar


De e mer viktigare att snacka om vad som skulle hänt om inte Harry funnits ! Jo då skulle volde leva ett lyckligt o harmoniskt liv på makten

hArRY pOTtEr, the boy who lived... come to die!

30 jan, 2011 00:30

Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av voddeklara:
De e mer viktigare att snacka om vad som skulle hänt om inte Harry funnits ! Jo då skulle volde leva ett lyckligt o harmoniskt liv på makten
OM inte Harry hade funnits så hade ju Voldemort bestämt sig för att döda Neville istället ju!

"May the force be equal to mass times acceleration"

30 jan, 2011 00:38

voddeklara
Elev

Avatar


Ännu bättre

hArRY pOTtEr, the boy who lived... come to die!

30 jan, 2011 00:49

1 2 3

Forum > Harry Potter > Harry vara Harry?

Du får inte svara på den här tråden.