Hur ser ni ut? C:
Forum > Off Topic > Hur ser ni ut? C:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
29 jan, 2011 18:25 |
|
SixtySeven
Elev |
Som på visningsbilden. Fast jag har inte glasögon i vanliga fall, bara när jag läser. Och mitt hår brukar inte se ut som ett stort fluff annars. Och jag brukar faktiskt vara sminkad ibland.
Fightin' fire with fire. 29 jan, 2011 20:52 |
|
WaitingRose
Elev |
30 jan, 2011 17:10 |
|
evut
Elev |
ca 165 cm lång, mörkblond/brunt hår, har en naturlig helvit slinga mitt i håret. Mitt hår är lockigt/vågigt.
ganska smal, pussmun eller vad det heter när man har ganska tjocka läppar , blåa ögon, ganska hög panna, blir JÄTTELÄTT J Ä T T E röd om kinderna & näsan när det bara är lite kallt. aaaop, det är väl hur jag ser ut? :d
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
30 jan, 2011 20:29 |
|
honsomkanallttyp
Elev |
Skrivet av evut: ca 165 cm lång, mörkblond/brunt hår, har en naturlig helvit slinga mitt i håret. Mitt hår är lockigt/vågigt. ganska smal, pussmun eller vad det heter när man har ganska tjocka läppar , blåa ögon, ganska hög panna, blir JÄTTELÄTT J Ä T T E röd om kinderna & näsan när det bara är lite kallt. aaaop, det är väl hur jag ser ut? :d Jag blir oxå jättejättelätt röd! Tycker det är grymt jobbigt. hade gärna gått utan smink, men det känns som ett tvång att täcka över stopplyset XD 30 jan, 2011 21:05 |
|
leumas vän
Elev |
30 jan, 2011 21:08 |
|
honsomkanallttyp
Elev |
Skrivet av leumas vän: JAg tycker honsomkanallttyp ser väldigt sötr ut. Haha^^ haha med masken på kan vad som helst se fint ut 30 jan, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Som på bilden, fast med något längre hår nu skulle jag tro ^^
30 jan, 2011 22:09 |
|
mitchan
Lärare |
30 jan, 2011 22:37 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av honsomkanallttyp: Jag brukar inte aaaaaaaalls kalla henne tomat när det händer Skrivet av evut: ca 165 cm lång, mörkblond/brunt hår, har en naturlig helvit slinga mitt i håret. Mitt hår är lockigt/vågigt. ganska smal, pussmun eller vad det heter när man har ganska tjocka läppar , blåa ögon, ganska hög panna, blir JÄTTELÄTT J Ä T T E röd om kinderna & näsan när det bara är lite kallt. aaaop, det är väl hur jag ser ut? :d Jag blir oxå jättejättelätt röd! Tycker det är grymt jobbigt. hade gärna gått utan smink, men det känns som ett tvång att täcka över stopplyset XD Kanske lite elakt, men det känns inte så elakt när hon skrattar samtidigt och bli ännu rödare! ^^ "May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen