Onödigt forum om chokladgrodekort XD
Forum > Harry Potter > Onödigt forum om chokladgrodekort XD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellie Jonsson
Elev |
är det inte lite kul att dom tre chokladgrodekort jag köpte idag var först helga hufflepuff sen salazar slyterhin och sen rowena rawenclaw XD
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 29 jan, 2011 13:40 |
|
Borttagen
|
Hoppas ditt nästa blir Godric Gryffindor
29 jan, 2011 13:41 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag fick Ollivander, Dumbledore och Lockman.
♥ Hagrid♥ 29 jan, 2011 14:21 |
|
Nagini
Elev |
mitt första kort var Dumbeldore det är jag ganska stolt över för Harrys första kort var Dumbeldore sen var det oliver wood
tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 29 jan, 2011 14:23 |
|
jan
Elev |
mit första kort va salasar slyderin!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 14:28 |
|
Himizu
Elev |
Haha, nice. ;3
Himz 29 jan, 2011 14:29 |
|
Borttagen
|
Mina 3 första var Newton Scamander, Gyllenroy Lockman och Viktor Krum
29 jan, 2011 14:51 |
|
Kately
Elev |
29 jan, 2011 15:19 |
|
evut
Elev |
har köpt 2 idag, fick Godric Gryffindor & Merlin.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
29 jan, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
XD
Fick Ginny, Cedric och Luna o.o 29 jan, 2011 16:01 |
Forum > Harry Potter > Onödigt forum om chokladgrodekort XD
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen