Är jag den enda som siter och spelar mugglis mitt i natten?
Forum > Mugglarportalen > Är jag den enda som siter och spelar mugglis mitt i natten?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Undrar...
20 jul, 2012 00:45 |
|
Oskan
Elev |
Du ser hur många som är inloggade längst upp åt höger =)
*Flyttar till Mugglarportalen* "May the force be equal to mass times acceleration" 20 jul, 2012 01:09 |
|
Solkatten
Elev |
Nej, du är inte ensam
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 03:29 |
|
Borttagen
|
Jag brukar vara inne på natten
24 jul, 2012 19:44 |
|
AlexZz
Elev |
24 jul, 2012 19:47 |
|
Matizze
Elev |
*Matizzes inbyggda svenskaordbok rycker till och öppnar sig med ett SLAM*
Det heter inte "spela mugglis" (förlåt, jag är verkligen jätteledsen, men jag måste få ur mig det här innan jag har tuggar sönder mina läppar i frustration). Att säga att man "spelar mugglis" är som att antyda att du spelar en bok, eller spelar ett Word-dokument, eller att man spelar facebook. Så, nu slutade mina käkar röra sig, snälla ta inte illa upp, jag stör mig på ordvalet, inte på någonting annat och fel ordval kan hända vem som helst ;3 Själv är jag sällan inne på mugglis på nätterna, om jag inte drömmer om det förstås ^^ ![]()
24 jul, 2012 20:02 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag är inne på mugglis nästan varje natt. ^^
Läs min profil för info... 24 jul, 2012 20:06 |
|
ginnyw123
Elev |
24 jul, 2012 20:15 |
|
Tonks_xD
Elev |
24 jul, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
Jag är inne!
25 jul, 2012 01:58 |
Forum > Mugglarportalen > Är jag den enda som siter och spelar mugglis mitt i natten?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen