The Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag vet att det finns ett antal såna här, men de är väldigt oaktiva, enligt sökmotorn! Så, om denna ska låsas så är det prefekternas sak att bestämma
Men ja; ska nån dit? Jag är så excited nu, för jag håller på att läsa en massa saker om det!!! 19 jul, 2012 23:02 |
|
MissWentz
Elev |
19 jul, 2012 23:04 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av MissWentz: Min kompis har vart där, jag är så avundjuk. x) OMG! That is awesome! 19 jul, 2012 23:18 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissWentz: Min kompis har vart där, jag är så avundjuk. x) OMG! That is awesome! En massa: En Gryffindore kappa, ginnys trollstav, ett hufflepuff märke till mig (kärlek till henne), en Hufflepuff pin till mig ( ännu mer kärlek till henne),en chokladgroda till mig (♥), choklad groda till henne, alla elevhemsmärken + hogwarts, bertie boots every flavour beens, sånna citron godisar som Dumbledore äter, surr bin (som surrar i munnen på riktigt)... m.m... ![]()
19 jul, 2012 23:24 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av MissWentz: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissWentz: Min kompis har vart där, jag är så avundjuk. x) OMG! That is awesome! En massa: En Gryffindore kappa, ginnys trollstav, ett hufflepuff märke till mig (kärlek till henne), en Hufflepuff pin till mig ( ännu mer kärlek till henne),en chokladgroda till mig (♥), choklad groda till henne, alla elevhemsmärken + hogwarts, bertie boots every flavour beens, sånna citron godisar som Dumbledore äter, surr bin (som surrar i munnen på riktigt)... m.m... Ja. Måste. Åka. Dit. NU!!!!!!! 20 jul, 2012 00:00 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av MissWentz: Min kompis har vart där, jag är så avundjuk. x) OMG! That is awesome! En massa: En Gryffindore kappa, ginnys trollstav, ett hufflepuff märke till mig (kärlek till henne), en Hufflepuff pin till mig ( ännu mer kärlek till henne),en chokladgroda till mig (♥), choklad groda till henne, alla elevhemsmärken + hogwarts, bertie boots every flavour beens, sånna citron godisar som Dumbledore äter, surr bin (som surrar i munnen på riktigt)... m.m... Ja. Måste. Åka. Dit. NU!!!!!!! Samma här! ![]()
20 jul, 2012 00:03 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill åka på språkresa till Orlando, Florida om ett eller två år om jag får för mina föräldrar och då ska jag ge förslag på om vi då inte kan göra en heldags utflykt till The Wizarding World of Harry Potter. Åh, jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att jag får åka på språkresa.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2012 01:01 |
|
Borttagen
|
Jag kanske ska dit.
Det blir awesome om jag får 20 jul, 2012 01:14 |
|
inovember
Elev |
20 jul, 2012 01:56 |
|
onlyoliviaa
Elev |
20 jul, 2012 09:50 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen