Kent 19 augusti
Forum > Off Topic > Kent 19 augusti
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Någon som ska på Kent den 19 augusti på Sjöhistoriska museét?
Vill SÅHÄR gärna gå men har ingen att gå med... Vill absolut helst ha ståplats! 18 jul, 2012 20:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-18 kl. 21:35
|
|
_SanD_
Elev |
18 jul, 2012 20:48 |
|
Optic
Elev |
Oki ;(
18 jul, 2012 21:16 |
|
Celebikai
Elev |
18 jul, 2012 21:17 |
|
Knizzlare
Elev |
18 jul, 2012 21:23 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
18 jul, 2012 21:24 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Menar du inte Augusti? xD Ouups, tack så mycket för rättelsen Knizzlare: Vilken ska du på? Kan någon snäll prefekt ändra titeln till "Kent 19 augusti"? Li Erfa Oskan Margaret? 18 jul, 2012 21:35 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Menar du inte Augusti? xD Ouups, tack så mycket för rättelsen Knizzlare: Vilken ska du på? Kan någon snäll prefekt ändra titeln till "Kent 19 augusti"? Li Erfa Oskan Margaret? Fixat. ![]()
18 jul, 2012 21:38 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Menar du inte Augusti? xD Ouups, tack så mycket för rättelsen Knizzlare: Vilken ska du på? den 19 augusti tror jag det var, i malmö...? Nånting sånt xd Är lite förvirrad eftersom jag egentligen skulle gå nu i juli så vet inte exakt xP ![]()
18 jul, 2012 21:38 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hmmmmm jag är lite sugen...
without something there is no nothing 18 jul, 2012 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen