Vocaloid rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HeyHiHello!
Elev |
Välkommen till
rollspelTänkte att det skulle handla om att dom går liksom i en vanlig skola i Japan, eller att dom går på Hogwarts eller att dom få vara med i Hungerspelen. Vad tycker ni? Dom som är med: HeyHiHello!: Miki (?) Lisen563: Len (14) Allebasi_reserv: Rin (14) bäst08: Miku (16) therese91: Gumi (16) Noctum: Luka (16?) och Gakupo (?) Vill ni vara med? Jag kan säga några Vocalois så får ni välja Tjejer: Neru Luka Meiko Haku Teto Lily Yukari Killar: Kaito Gakupo Mikuo Luki Och om ni vill kan ni också välja Nigaito, Taito, Akaito eller Kikaito. Och sen kan ni också hjälpa mig att lägga till fler förslag, för kommer inte på fler nu. Hej! 18 jul, 2012 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-26 kl. 10:22
|
|
Lisen563
Elev |
okej
18 jul, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
*Väntar på Noctum och om hon vill vara med tror jag att hon kommer välja Luka.*
20 jul, 2012 10:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-22 kl. 10:39
|
|
Lisen563
Elev |
oki
20 jul, 2012 13:22 |
|
Borttagen
|
Jag vill va Gumi^^ x)
22 jul, 2012 20:57 |
|
HeyHiHello!
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill va Gumi^^ x) Okej Hej! 22 jul, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Ska vi börja? Men vad vill ni typ att dom ska vara?
24 jul, 2012 11:36 |
|
Lisen563
Elev |
Vi kan börja, men hur menar du?
24 jul, 2012 14:16 |
|
Borttagen
|
typ på Hogwarts, i Hungerspelen eller på en vanlig japans skola. Cassa sa på Hogwarts 24 jul, 2012 20:41 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: är ok.typ på Hogwarts, i Hungerspelen eller på en vanlig japans skola. Cassa sa på Hogwarts 24 jul, 2012 21:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vocaloid rollspel
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen