Rollspel!
Forum > Mugglarportalen > Rollspel!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DaBoyWhoLived
Elev |
Det borde finnas ett rollspelsforum!
//Pojken som överlevde 17 jul, 2012 13:29 |
|
AlexZz
Elev |
17 jul, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
Jag håller också med, det skulle underlätta en hel del!
17 jul, 2012 18:42 |
|
onlyoliviaa
Elev |
17 jul, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Det tycker jag med
17 jul, 2012 23:13 |
|
Lililicious
Elev |
Håller så med det är jobbigt att behöva sortera i Q-tråden efter andra lekar
18 jul, 2012 09:23 |
|
Borttagen
|
jag vill ha ett rollspels forum !!1
18 jul, 2012 18:32 |
|
Matizze
Elev |
Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade?
![]()
19 jul, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Ja
19 jul, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matizze: Hum... Kan man inte göra ett underforum i Quidditch-forumet då? Då finns rollspelen fortfarande på Quidditchplanen men bättre sorterade? bra idé! 19 jul, 2012 14:52 |
Forum > Mugglarportalen > Rollspel!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen