Kvastkäppsfrågan i frågesporten
Forum > Mugglarportalen > Kvastkäppsfrågan i frågesporten
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraE
Elev |
Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
16 jul, 2012 20:31 |
|
Hotissue
Elev |
Men Harry fick ju en kvastkäpp från Sirius när han var liten som han flög runt på
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
16 jul, 2012 20:34 |
|
LauraE
Elev |
Men det var ju en leksak, inte en riktig kvastkäpp. Kan det verkligen räknas?
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
16 jul, 2012 20:39 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? without something there is no nothing 16 jul, 2012 20:39 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? Det var väl det jag skrev? x)
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
16 jul, 2012 20:40 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? Det var väl det jag skrev? x) Ja, och svaret på den frågan är helt korrekt inprogrammerat och så without something there is no nothing 16 jul, 2012 20:41 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? Det var väl det jag skrev? x) Ja, och svaret på den frågan är helt korrekt inprogrammerat och så Men det är när jag svarar "Sirius Black" som jag får rätt. Alla andra gånger får jag fel vilket är väldigt irriterande för då måste man börja om från början igen (Och man får bara köra 3 ggr/dag dessutom)
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
16 jul, 2012 20:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? Det var väl det jag skrev? x) Ja, och svaret på den frågan är helt korrekt inprogrammerat och så Men det är när jag svarar "Sirius Black" som jag får rätt. Alla andra gånger får jag fel vilket är väldigt irriterande för då måste man börja om från början igen (Och man får bara köra 3 ggr/dag dessutom) Du tänker nog på frågan om vem som ger Harry en viss speciell kvast... De andra frågorna är korrekta without something there is no nothing 16 jul, 2012 20:44 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Skrivet av Li: Skrivet av LauraE: Frågan angående vem det var som gav Harry hans första kvastkäpp så är svaret "Sirius Black" enligt frågesporten. Men det är det ju inte. O_O Harrys första kvast var en Nimbus 2000, och det var INTE Sirius som gav honom den. Neej det är inte rätt svar på den frågan? Det var väl det jag skrev? x) Ja, och svaret på den frågan är helt korrekt inprogrammerat och så Men det är när jag svarar "Sirius Black" som jag får rätt. Alla andra gånger får jag fel vilket är väldigt irriterande för då måste man börja om från början igen (Och man får bara köra 3 ggr/dag dessutom) Du tänker nog på frågan om vem som ger Harry en viss speciell kvast... De andra frågorna är korrekta Nej det tänker jag inte på. Jag tänker på frågan "Vem gav Harry hans första kvast?" Och om jag svarar något annat än Sirius så får jag fel på frågan.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
16 jul, 2012 20:46 |
|
elin-15
Elev |
vilket är det rätta svaret då?
16 jul, 2012 23:56 |
Forum > Mugglarportalen > Kvastkäppsfrågan i frågesporten
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen