Vad skulle ni göra om...
Forum > Harry Potter > Vad skulle ni göra om...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Ni var vid en tågstation nära er och så fick ni bråttom till ett tåg men samtidigt tittade du på mobilen sen när du kollade upp så såg du att du var på väg rakt in i en pelare men det var försent att väja, men så gick du rakt igenom pelaren och hamnade på 9 3/4 seriöst vad hade ni gjort då?
15 jul, 2012 22:03 |
|
Rawenclaw98
Elev |
15 jul, 2012 22:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-15 kl. 22:06
|
|
elin-15
Elev |
15 jul, 2012 22:05 |
|
Rawenclaw98
Elev |
................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
15 jul, 2012 22:07 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Rawenclaw98: Glädjetårar :' aha hehe 15 jul, 2012 22:07 |
|
J-star Black
Elev |
Oj, vad skulle jag göra? Först skulle jag nog bli choackad och tro att jag drömde eller bara inbillade mig. Sen skulle jag nog bli överlycklig och få en glädjeattack!
Men sen skulle jag förstå att om jag råkade hamna där av en olycka så betyder det att jag inte är en häxa och då skulle jag bli väldigt sorgsen. Kort sagt skulle jag bli väldigt känslofylld ![]() ![]()
15 jul, 2012 22:17 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av J-star Black: Oj, vad skulle jag göra? Först skulle jag nog bli choackad och tro att jag drömde eller bara inbillade mig. Sen skulle jag nog bli överlycklig och få en glädjeattack! Men sen skulle jag förstå att om jag råkade hamna där av en olycka så betyder det att jag inte är en häxa och då skulle jag bli väldigt sorgsen. Kort sagt skulle jag bli väldigt känslofylld men tänk så här om någon har öppnat portalen dvs pelaren så måste du ju vara en häxa 15 jul, 2012 22:19 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av elin-15: Skrivet av J-star Black: Oj, vad skulle jag göra? Först skulle jag nog bli choackad och tro att jag drömde eller bara inbillade mig. Sen skulle jag nog bli överlycklig och få en glädjeattack! Men sen skulle jag förstå att om jag råkade hamna där av en olycka så betyder det att jag inte är en häxa och då skulle jag bli väldigt sorgsen. Kort sagt skulle jag bli väldigt känslofylld men tänk så här om någon har öppnat portalen dvs pelaren så måste du ju vara en häxa Då hade jag exploderat att glädje ![]() ![]()
15 jul, 2012 22:21 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av elin-15: Skrivet av J-star Black: Oj, vad skulle jag göra? Först skulle jag nog bli choackad och tro att jag drömde eller bara inbillade mig. Sen skulle jag nog bli överlycklig och få en glädjeattack! Men sen skulle jag förstå att om jag råkade hamna där av en olycka så betyder det att jag inte är en häxa och då skulle jag bli väldigt sorgsen. Kort sagt skulle jag bli väldigt känslofylld men tänk så här om någon har öppnat portalen dvs pelaren så måste du ju vara en häxa Då hade jag exploderat att glädje aa 15 jul, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Blivit väldigt lycklig
15 jul, 2012 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen