vilken är er favorit Hp film?
Forum > Harry Potter > vilken är er favorit Hp film?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
elin-15
Elev |
Hej vilken av alla HP filmer är eran absoluta favorit?
15 jul, 2012 12:27 |
|
Lililicious
Elev |
Som film är det nog sista men om man ska börja jämföra med böckerna så gillar jag både första och sista
15 jul, 2012 12:28 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Lililicious: Som film är det nog sista men om man ska börja jämföra med böckerna så gillar jag både första och sista AA på bok är absolut den första den bästa men som film tycker jag sista eller 4:an de3n är också väldigt spännande 15 jul, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
Den sista tror jag
15 jul, 2012 15:03 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den sista tror jag Visst den äger 15 jul, 2012 15:21 |
|
Borttagen
|
Ja, men boken är mycket bättre 15 jul, 2012 15:22 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, men boken är mycket bättre absolut inget slår sista Hp boken! jag grät när jag hade läst ut den 15 jul, 2012 15:36 |
|
Erica
Elev |
15 jul, 2012 15:40 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Erica: Fjärde, andra och sjunde vet du? jag håller helt med dig, 2:an är så grymt bra och fyran är spännande speciellt med trekampen och sista äger!! 15 jul, 2012 15:41 |
|
elin-15
Elev |
Skrivet av Borttagen: 2, 6 och sista del 2 håller med fast gillar 4 också 15 jul, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen