Möjlig anledning till att sidan är seg!
Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IvveKingh
Elev |
Hej! Jag undrar om det inte kanske skulle gå att fixa en knapp i inställningarna som gör att alla GIF:s inte visas. Det är ju otroligt mycket stillbilder och rörliga bilder på varenda sida av forumet. Inte konstigt att sidan är seg...
Jag tänkte att man kanske skulle kunna välja själv om man vill att bilderna ska visas! Självklart vill man se de andras forumsignatur och annat de lägger upp, men det skulle vara intressant att se om det gick snabbare då, särskilt om man inte har en superdator. Vad tycker ni? Taggar Li här så att hon ser tråden Ni kan väl skriva om ni håller med, så kanske det går att lösa! Mvh Ivar 13 jul, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Du har helt rätt, det gör det jobbigt, när man bara ska fixa något snabbt, om man ska åka iväg någonstans
13 jul, 2012 15:29 |
|
AlexZz
Elev |
13 jul, 2012 17:37 |
|
IvveKingh
Elev |
Ja, det är ju väldigt mycket grafik som laddas upp och ner hela tiden. Det tar ju på kapaciteten
13 jul, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Det går ju alltid att testa. Bra ide.
13 jul, 2012 18:19 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det går ju alltid att testa. Bra ide. Tack! 13 jul, 2012 18:19 |
|
Millson Lovegood
Elev |
13 jul, 2012 18:30 |
|
Tonks_xD
Elev |
14 jul, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
14 jul, 2012 12:05 |
|
Afturelding
Elev |
Jag har också tänkt på det när jag haft segt internet, det tar 5 minuter att ladda en forumsida när man har dålig signalstyrka ibland, men all text har laddats på en minut.
![]() ![]()
14 jul, 2012 20:42 |
Forum > Mugglarportalen > Möjlig anledning till att sidan är seg!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen