Incendio??
Forum > Mugglarportalen > Incendio??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Hur mycket level/dueller/trollstavsrörelse osv. behöver man för att få incendio? Jag fick den helt plötsligt mitt i en duell o.o
11 jul, 2012 12:07 |
|
Afturelding
Elev |
11 jul, 2012 14:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Haha, det är faktiskt åzum :B
11 jul, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
EMELESEL: Du måste ju uppgradera trollformeluttal först?
11 jul, 2012 22:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Nääää? o.o 12 jul, 2012 10:20 |
|
Afturelding
Elev |
Mohaha, jag lärde mig den igår
*nynnar på burn in hell av dimmu borgir* Jag står på: Level 10 (871 exp) HP 26 Magisk kraft 15 Trollformeluttal 7 Trollstavsrörelse 6 Men det är ju jättekonstigt att du fick den bara sådär, mitt i. ![]() ![]()
12 jul, 2012 10:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Afturelding: Mohaha, jag lärde mig den igår *nynnar på burn in hell av dimmu borgir* Jag står på: Level 10 (871 exp) HP 26 Magisk kraft 15 Trollformeluttal 7 Trollstavsrörelse 6 Men det är ju jättekonstigt att du fick den bara sådär, mitt i. Jag med, mitt i en duell! Jag har: Level: 10 (917 exp) HP: 25 Magisk kraft: 11 Trollformeluttal: 9 Trollstavsrörelse: 9 12 jul, 2012 11:00 |
|
Tonks_xD
Elev |
12 jul, 2012 11:42 |
|
ginny_ginny
Elev |
15 jul, 2012 14:50 |
|
Borttagen
|
när man är i lv 10
15 jul, 2012 15:02 |
Forum > Mugglarportalen > Incendio??
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen