Spamm
Forum > Mugglarportalen > Spamm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har ingen aning om vart jag ska posta denna men iaf:
Om man vet en medlem som spammar väääldigt mycket.... ska man då säga till medlemmen eller ta det till ngn av prefekterna elr bara låta det va? 11 jul, 2012 00:05 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Ja... Eleven kanske inte har uppfattat att h*n absolut inte får spamma! Så du kanske ska säga vänligt typ:
Bara så att du inte får en avstängning! För det vill vi inte... om eleven inte lyssnar då... kanske man ska kontakta Prefekt... Hm... tror de i alla fall.. 11 jul, 2012 00:07 |
|
Hotissue
Elev |
Lärare sköter tillsägelser
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
11 jul, 2012 00:51 |
Forum > Mugglarportalen > Spamm
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen