Tummen upp i forumen ...
Forum > Mugglarportalen > Tummen upp i forumen ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har inte upptäckt det förrän i dag (eftersom jag vanligtvis brukar vara så dålig på att gilla andras inlägg), men är det så att man bara kan ge tummen upp för inlägg max tre gånger per dag? Det är ju jättedåligt, för då kan man ju inte ge cred till alla som skriver riktigt bra saker!
Nån mer än jag som tycker att man borde kunna ge tummen upp för andras inlägg helt ohämmat? 9 jul, 2012 12:08 |
|
harrypotter87
Elev |
9 jul, 2012 13:35 |
|
Radioanka
Elev |
Syftet är troligen att ingen ska missbruka knappen.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 9 jul, 2012 14:42 |
|
Hannahamanda
Elev |
ja det borde iaf få vara fem gånger om dagen. jag använder den iaf när jag kan, för man vill j visa att man gllar det folk skriver
9 jul, 2012 15:34 |
|
Miss_Green
Elev |
Ja, fem skulle vara bra! Det är likadant med hur många chokladgrodekort man får köpa och hur många gånger man får spela frågesporten. Det kanske har ett mönster?
;; ![]()
9 jul, 2012 20:06 |
|
Evreka
Elev |
Jag smällde i taket tidigare när jag ville ge tummar upp till dem som löste mina kluriga gåtor och sedan ville visa uppskattning någon annanstans också! Blev lite rädd att Mugglis såg upptummning som spam nästan?
Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 9 jul, 2012 20:13 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag håller med er allihopa!
9 jul, 2012 21:45 |
|
EMELESEL
Elev |
Förut kunde man gilla hur många som helst, man kunde även ogilla inlägg. Både tumme upp och ner missbrukades grovt så staff tog bort ogilla knappen, och så blev det så att man bara kan gilla tre inlägg per dag
11 jul, 2012 17:56 |
|
Tova
Elev |
12 jul, 2012 13:31 |
|
TacosPanda
Elev |
12 jul, 2012 18:04 |
Forum > Mugglarportalen > Tummen upp i forumen ...
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen