Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Jag sitter seriöst här och typ är jätte nervös, hur dumt är inte det! de är inte som om världen kommer gå under eller ens märka att jag skriver mitt 10 000 inlägg och jag kan inte misslyckas med att skriva något ^^ trotts det är jag jätte nervös xD
jag hade först tänkt skriva om hur jag hittade hit till mugglis, men den historien har jag dragit så många gånger redan att jag hoppar över den biten utan jag tänkte i stället skriva lite annat först kan jag börja med att skriva att jag vägrar tro att jag skrivit så många inlägg, det är något som inte stämmer, hur har jag kunnat komma upp i så många inlägg?? har jag verkligen skrivit så mycket och har jag ens skrivit något vettigt xD det känns snarare som jag spammat hela mugglis med en massa strunt, men det är nog sant ändå att jag har lyckats med att skriva 10 000 inlägg och som första Slytherinare med Sen vill jag skriva hur mycket jag ändrats på de här inläggen, när jag började här hade jag precis tagit studenten och jag visste inte riktigt vad jag ville göra med mitt liv (det vet jag fortfarande inte) men nu har jag i alla fall något att se fram emot. jag loggar in här och märker att folk faktiskt välkomnar en vilket inte hade hänt mig på mycket länge och det gör mig så glad. jag har fått så helt underbara vänner här och jag kan inte tänka mig ett liv utan er! det går bara inte! hur jag överlevde innan er är en bra fråga ^^ jag har inte svaret på den frågan och kommer nog aldrig få det. jag förundras över hur mycket jag ändrats på det här året, jag har mått både sämre och bättre än på länge, men de gångerna jag varit på botten har det alltid funnits nån här att ta emot mig när jag faller!! och jag kan utan att ljuga säga att jag inte suttit här utan er och ja ni vet vilka ni är och innan jag slutar babbla vill jag tacka vissa personer som är anledningen till att jag skrivit så mycket, för det är er jag skrivit med InspiredPsycho asså jag har sagt det här säkert miljoner gånger Alice, men utan dig vet jag inte vad jag hade gjort, jag hade nog försvunnit för länge sedan. du dök upp från tomma intet när jag behövde dig mest och jag är så otroligt glad över det. du finns alltid där för mig och jag är så himla glad för det! du är en helt fantastisk människa! love u sis ♥ Minidjuret omg vart skall jag börja? du var en sån där cool människa som jag såg i forumen och som skapat tds och verkade vara älskad av alla och när du valde att skriva till mig var jag så förvånad och jag blev ännu mer förvånad över hur bra vi kom överens, det var som om vi alltid känt varandra och du har hjälpt mig igenom så mycket och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. love u sis ♥ Kossanberta Kära My jag vet inte hur du lyckas men du kan alltid få mig att le. jag kan vara ett åskmoln från helvetet och sen dyker du upp och jag ler. du är så där galet underbar och jag älskar dig för det ♥ MizzNina du otroligt coola människa! du vet nu hur rädd jag var att skriva till dig först, jag trodde aldrig du skulle prata med mig, jag menar varför skulle du AlexZz jag minns inte hur vi började prata men en dag fanns du där och det gör du fortfarande och jag är glad för det, du får mig att skratta och du lyssnar när jag behöver det. jag vet inte vad jag hade gjort utan dig ♥ tack kära du för att du finns och för att du är min vän ♥ Therese91 Du var en av de första jag pratade med på mugglis, du dök upp i mitt rollspel och var bara helt underbar! och sedan började vi prata om ja allt och du har fått mig att skratta hysteriskt ta bara Alven Kurt DeathDownAlex Död-ner-Alex AlvaRawenclaw om jag älskar hur du och caps lock bara dyker upp från ingenstans Erica Potter Jag är så himla glad över att vi började prata och att jag fått träffa dig Twixdu kan verkligen sprida glädje och det gör du också Mrs.Tonks Elin vad skall jag ens säga? du är så roande. och våran helgrymma plan som vi måste genomföra lovarto Nej Becka jag har inte glömt dig för det går verkligen inte! du är den mest underbara människa i världen, du har stått ut med mig i 4 år och för det borde du få ett pris! jag förstår inte hur du har orkat! jag hade så inte stått ut med mig själv xD haha men du har gjort det och ja jag vet inte ens vad jag skall säga till dig, du är för åzum för att jag skall kunna säga något över en skärm. älskar dig ♥ det var de som jag ville tacka extra mycket. mugglis är fullt av underbara människor det är de, men jag kan inte tacka er alla även om jag hade velat ♥ men ni får fortsätta sprida glädjen över mugglis som ni gör och jag skall försöka att inte spamma hela mugglis och bara vara Cara som jag alltid är tack för mig kära mugglarportalen och vi ses ♥ ![]()
8 jul, 2012 22:46 |
|
AlexZz
Elev |
8 jul, 2012 22:54 |
|
Minidjuret
Elev |
Men asdhfjkbl. Cara ♥
Jag är inte älskad av alla o.o Och jag skrev till dig, för du verkade vara en sådan underbar person och du fick mig alltid att le. Du kom med din humor och gjorde mig glad när jag mådde kasst, utan att jag riktigt behövde berätta allt. Jag trodde du var en person som alltid var glad, för det var så du nästan presenterade dig själv, och jag var avundsjuk över att du alltid var så glad. Det var i början, nu är det skillnad. Du förstår mig så sjukt bra och jag kan berätta allt för dig utan att känna att du inte skulle förstå. Jag är förvånad över att du också berättar saker för mig, och att du litar så pass mycket på mig. Det känns underbart att veta att en så underbart fantastisk människa pratar med mig och bryr sig och samtidigt litar på mig. Jag kommer alltid lyssna på vad du har att säga Cara, och jag kommer alltid försöka hjälpa dig så gott jag kan c: Grattis till 10000 inlägg! ♥ 8 jul, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
Hahahaha alven Kurt xD
Hoppas du sköter honom väl^^ annars blir jag arg ;P Men tack söta du ♥ och grattis till Master of Mugglis 8 jul, 2012 22:54 |
|
Borttagen
|
eey whutt? Var jag med? OH SHIETT, DÄR! *pekka*
Cara, jag hoppas du vet vad jag verkligen tycker om dig. Annars kommer du iallfall få reda på det nu. Du är rolig, trevlig, schyst, snäll, ansvarig, cool, mogen, barnslig, härlig, jag säger snäll igen eftersom du är typ modern av snällhet och alltså snäll mot alla. Ja, ibland är din vuxna och mogna sida faktiskt riktigt användbar. Eh, jomen, jag gillar dig. Jag är inte bra på att närma mig folk, men dig var det lätt med. ♥ liksom, GRATTIS 8DDD 8 jul, 2012 22:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: Tack kära du ♥Cara Riddle I am happy to have helped you dear. Grattis, Grattis till Master of Mugglis. ^^ Minidjuret men du var över allt och du var den som alltid verkade så himla glad jag är bara si himla glad över att du berättade för mig och jag finns alltid här för dig ♥ och klart jag litar på dig, du förtjänar det ♥ och tack ♥ Skrivet av Borttagen: han har det as bra här, med en massa bananer Hahahaha alven Kurt xD Hoppas du sköter honom väl^^ annars blir jag arg ;P Men tack söta du ♥ och grattis till Master of Mugglis tack kära du ♥ Mrs.Tonks ja men klart du är med ^^ du är så cool ♥ haha men du kan itne säga så snälla saker om mig *rodnar* jag är bara glad över att du pratar med mig för du är så åzum tack ![]()
8 jul, 2012 23:00 |
|
AlexZz
Elev |
8 jul, 2012 23:00 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: ja jag umgås med en massa hufflare Omg första icke-hufflaren som gillade inlägget. 8D ![]()
8 jul, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
Cara Bra för han vill ha massor av bananer xD
Alex Ickehufflare xD lol 8 jul, 2012 23:03 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Ja, men det är ju bra. De är ju ärliga och lojala! Skrivet av AlexZz: ja jag umgås med en massa hufflare Omg första icke-hufflaren som gillade inlägget. 8D . .
8 jul, 2012 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen