elevhemspoäng
Forum > Mugglarportalen > elevhemspoäng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej jag har fattat hur man får poängen för elevhemmen, men kan prefekter, lärarna och rektorn ta bort poäng?
8 jul, 2012 14:35 |
|
Borttagen
|
Japp, om man skriver taskiga/dåliga-ja du förstår foruminlägg. =)
8 jul, 2012 14:43 |
|
Hotissue
Elev |
Det stämmer precis som PansyParkinson♥ säger!
Om det är roliga/kreativa inlägg så kan vi också ge poäng för inlägg Låser då frågan fått sitt svar
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
8 jul, 2012 17:58 |
Forum > Mugglarportalen > elevhemspoäng
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen