Trollstavsrörelse och trollformeluttal?
Forum > Mugglarportalen > Trollstavsrörelse och trollformeluttal?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar!
7 jul, 2012 20:41 |
|
Lisen563
Elev |
Det här undrar jag okså.
10 jul, 2012 13:26 |
|
harrypotter87
Elev |
10 jul, 2012 14:00 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jul, 2012 14:04 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. 10 jul, 2012 15:15 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. De har ingenting med nya besvärjelser att göra Dem får du genom att levla Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jul, 2012 17:03 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. De har ingenting med nya besvärjelser att göra Dem får du genom att levla Jaha, det förklarar en hel del! Tack! 10 jul, 2012 19:29 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. De har ingenting med nya besvärjelser att göra Dem får du genom att levla Jaha, det förklarar en hel del! Tack! Lvl 8 kommer diffendo tror jag och lvl 10 Incendio Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jul, 2012 19:32 |
|
Ladusvalan
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. De har ingenting med nya besvärjelser att göra Dem får du genom att levla Jaha, det förklarar en hel del! Tack! Lvl 8 kommer diffendo tror jag och lvl 10 Incendio Åh, toppen! 10 jul, 2012 19:33 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Ladusvalan: Jag vet att jag har frågat något liknande förut, men jag kommer inte riktigt ihåg svaret (om jag fick något svar på just den frågan), och jag undrar vad trollstavsrörelse och trollformeluttal innebär, när man ska öka dem, när man stigit en level i duellerna. Sist jag ökade trollformeluttal hände typ ingenting, och jag undrar om det är så att man måste öka lite mer ibland för att man ska få en ny besvärjelse, osv. ... Tacksam för svar! Jag har fattat det som att det är enklare att få bättre träffar,alltså att dem träffar bättre, men jag har kanske fel? Jag tror att det är den ena av dem (antingen trollstavsrörelse eller trollformeluttal) som ger bättre träffar, men jag fattar inte riktigt vilken. Och jag skulle vilja veta hur mycket man ska behöva "boosta" dem för att få nya besvärjelser, t.ex. De har ingenting med nya besvärjelser att göra Dem får du genom att levla Jaha, det förklarar en hel del! Tack! Lvl 8 kommer diffendo tror jag och lvl 10 Incendio Åh, toppen! Duellera mot mig? Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jul, 2012 19:33 |
Forum > Mugglarportalen > Trollstavsrörelse och trollformeluttal?
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen