Mobilanpassad version av Mugglis :D
Forum > Mugglarportalen > Mobilanpassad version av Mugglis :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Well, jag tror inte jag är ensam om att vara inne på Mugglis väldigt mycket från mobilen när man väntar på saker ^^
Men ibland så tycker jag att det blir väldigt jobbigt att vara inne via mobilen när man ska svara på meddelanden eller skriva i forumen. Så jag tänkte liksom att om det går att genomföra så tycker jag att det skulle vara en väldigt bra idé med en mobilanpassad version Någon som håller med? Ps, om det redan finns en sådan här tråd så fööörlåååt :] 6 jul, 2012 18:33 |
|
Borttagen
|
Det vore riktigt coolt
6 jul, 2012 18:41 |
|
AlexZz
Elev |
6 jul, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Absolut det borde det
6 jul, 2012 19:41 |
|
MissFniss
Elev |
6 jul, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Vore suuuuper bra!!!!!!! Är inne på mobilen ganska ofta!!!
7 jul, 2012 07:58 |
|
Tonks_xD
Elev |
7 jul, 2012 09:06 |
|
Hannahamanda
Elev |
ja ajg hade också velat ha det. dock skulle sidan i sig behöva ett litet lyft då det ofta buggar tycker ajg
7 jul, 2012 17:05 |
|
Miss_Green
Elev |
7 jul, 2012 17:19 |
|
Ginny00
Elev |
Man känner sig mobbad när man fortfarande inte har smartphone..
7 jul, 2012 17:38 |
Forum > Mugglarportalen > Mobilanpassad version av Mugglis :D
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen