Byta Lösenord
Forum > Mugglarportalen > Byta Lösenord
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Narcissa Lestrange
Elev |
Jag bytte nyss lösenord och insåg att det var väldigt enkelt att byta lösenord. Borde man inte behöva skriva in gamla lösenordet som en säkerhetsgrej liksom? Som det är på de flesta andra sidorna...
Det kändes lite osäkert, väldigt lätt att någon skulle kunna hacka en!
4 jul, 2012 23:42 |
|
Radioanka
Elev |
Sant.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 5 jul, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Tycker också det vore bra!!
5 jul, 2012 15:20 |
|
Evreka
Elev |
5 jul, 2012 18:16 |
|
Haannaa
Elev |
Tycker oxå det
5 jul, 2012 20:29 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Ja, det vore bra
5 jul, 2012 20:37 |
|
Tonks_xD
Elev |
5 jul, 2012 22:31 |
|
Allizonzki
Elev |
Tycker också att det var en bra idé. Nu är det ju väldigt lätt att hacka någon. Det blir en bättre säkerhet om man måste skriva in det gamla lösenordet.
6 jul, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
ja det det är lätt att hacka
8 jul, 2012 15:09 |
Forum > Mugglarportalen > Byta Lösenord
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen