GRYMT GLAD!!!
Forum > Off Topic > GRYMT GLAD!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks-nea1
Elev |
Idag är jag grymt glad
Skriv vrf ni är grymt glada Om det redan finns en sådan här tråd så avada kedavra på denna
4 jul, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Åh, då kan du ju klä ut dig till henne!
Jag är glad för jag ska träffa mina två hundar till helgen ♥ Men innan dess måste jag genomlida en och en halv dag på jobbet. 4 jul, 2012 22:38 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är glad för att min bästis är typ världens bästa och jag älskar henne ännu mer sedan igår ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 4 jul, 2012 22:39 |
|
scarhead
Lärare |
jag ska till Sverige på tisdag/onsdag (går på en båt som går till Stockholm på tisdag kväll IIIIH)
och jag får träffa mina fina bästisar och vara hemma i vårt fina falukorvland OCH JAG SKA TRÄFFA LINNEA/HarryFreakingPotter OCH SIRI/si_tonks OM EN VECKA IIIIIIIH FKRNRKRN jag älskar livet 4 jul, 2012 22:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är grymt glad över att Justin kommer till Sverige <'33
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jul, 2012 22:55 |
|
Mintpastill
Elev |
Jag fick göra varma mackor idag och jag äter det nu och det är gooooott. ♥
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 4 jul, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen