Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

BARRY TROTTER

Forum > Off Topic > BARRY TROTTER

Användare Inlägg
jan
Elev

Avatar


Är det bara jag som tycker om Barry Trotter
Om det fins nogon anan kan vi vell prata lite
om Barry Trotter?
för alla diskuterar bara Harry Potter.


Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

23 jan, 2011 19:26

Borttagen

Avatar


Hej
Jag tycker Barry Trotter är jättekul, älskar parodier
Quidditchen och Ren/Labradoren är också kul

24 jan, 2012 12:24

Borttagen

Avatar


Jag gillar när Barry läser i Rens dagbok ^^ tjära dagbok...

24 jan, 2012 13:02

Borttagen

Avatar


Ren är jättesöt ^^ Speciellt när han blir arg för att Barry svär...

24 jan, 2012 13:41

Barry Tråtter
Elev

Avatar


Den är cool

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs6.favim.com%2Forig%2F151028%2Fmovie-thomas-thomas-sangster-dylan-obrien-Favim.com-3493532.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F-C8b1By0GZ_c%2FUM_5PES8QRI%2FAAAAAAAAAR8%2FxvQ5IpETseI%2Fs1600%2Fthe_shire.gif

3 mar, 2015 20:23

Forum > Off Topic > BARRY TROTTER

Du får inte svara på den här tråden.