Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakar

Forum > Mugglarportalen > Drakar

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag har köpt ett drakägg och det är en sak jag undrar om det; hur lång tid tar det tills den kläcks? Och hur går det till?

1 jul, 2012 15:47

Borttagen

Avatar


Om man klappar ägget varje dag kan det ta 3-6 dagar

1 jul, 2012 16:09

Borttagen

Avatar


Hur klappar man det?:-)

1 jul, 2012 18:36

amanda1104
Elev

Avatar


Man trycker på ägget

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

1 jul, 2012 22:05

Borttagen

Avatar


Det funkar inte,vad ska jag göra?:-/

1 jul, 2012 22:10

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det funkar inte,vad ska jag göra?:-/
Du dubbelklickar på ägget, alternarivt högerklickar, välj öppna i ny flik (eller sida). Då kommer du till en sida som bara har ägget (i princip). DÄR kan du klicka på det och då får du upp en ruta som säger att du klappat det XX gånger. (När det kläcks tar du hand om draken på samma sida - matar och klappar.)


Min nykläckta drakunge visar dock alltid att jag klappat den 1 ggr, även om det är långt flera. Är det normalt? Ägget räknade upp, 1, 2, 3.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

1 jul, 2012 23:13

Borttagen

Avatar


Tack!

2 jul, 2012 10:14

Borttagen

Avatar


När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.

2 jul, 2012 10:38

Borttagen

Avatar


Okej

2 jul, 2012 10:56

Evreka
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.
Nja inte riktigt va?

På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp.

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

2 jul, 2012 23:59

1 2

Forum > Mugglarportalen > Drakar

Du får inte svara på den här tråden.