Drakar
Forum > Mugglarportalen > Drakar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har köpt ett drakägg och det är en sak jag undrar om det; hur lång tid tar det tills den kläcks? Och hur går det till?
1 jul, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Om man klappar ägget varje dag kan det ta 3-6 dagar
1 jul, 2012 16:09 |
|
Borttagen
|
Hur klappar man det?:-)
1 jul, 2012 18:36 |
|
amanda1104
Elev |
Man trycker på ägget
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Det funkar inte,vad ska jag göra?:-/
1 jul, 2012 22:10 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du dubbelklickar på ägget, alternarivt högerklickar, välj öppna i ny flik (eller sida). Då kommer du till en sida som bara har ägget (i princip). DÄR kan du klicka på det och då får du upp en ruta som säger att du klappat det XX gånger. (När det kläcks tar du hand om draken på samma sida - matar och klappar.)Det funkar inte,vad ska jag göra?:-/ Min nykläckta drakunge visar dock alltid att jag klappat den 1 ggr, även om det är långt flera. Är det normalt? Ägget räknade upp, 1, 2, 3. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 1 jul, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Tack!
2 jul, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det.
2 jul, 2012 10:38 |
|
Borttagen
|
Okej
2 jul, 2012 10:56 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nja inte riktigt va? När det väl har kläckts matar du den på samma sätt som du klappar det. På samma sida, ja. Men jag matar genom att klicka på knappen "Ge" på maten. Inte genom att klicka på draken, då blir det fortfarande en klapp. Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 2 jul, 2012 23:59 |
Forum > Mugglarportalen > Drakar
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen