Vilket minne tänker du på?
Forum > Harry Potter > Vilket minne tänker du på?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss D Malfoy
Elev |
Ja, om du skulle ötöva en patronus, vilket minne skulle du ha tänkt på?
Själv vet jag inte riktigt..men tror att det skulle vara när vi var i U.S.A Vad har ni för patronusar är min andra fråga? Jag har iallfall en räv vet jag är såå himla bra på att skapa tråda Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 1 jul, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Tanke: Kanske tanken då jag började läsa Harry Potter? Eller dem roliga tankarna på att jag ska till WB studio tour i år?
Patronus: Antingen en igelkott eller en ragdoll katt. ♥ _____________________________________________ Pigfarts is real! 1 jul, 2012 11:50 |
|
Savi
Elev |
Minnena av när man är på väg att landa på JFK och ser hela Manhattan under sig. Bästa stunderna i mitt liv ♥
1 jul, 2012 11:55 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag vet inte vad min patronus skulle vara... Enligt testen jag gjort är det antingen antilop eller fenix, men jag själv kan nog tro det blir en kanin
Minne...hm... när jag fick mitt husdjur kanske? Eller när jag fick veta att min bästa vän kommit in i samma skola som mig (vi ska börja i en ny i höst) ![]()
1 jul, 2012 11:56
Detta inlägg ändrades senast 2013-01- 6 kl. 12:01
|
|
Tamburlaine
Elev |
Det är svårt, för det borde ju vara ett Lyckligt minne med stort L. Och många lyckliga minnen har blivit sorgsna med tiden då saker har ändrats.
Men vad jag nu först kommer att tänka på är dagen då jag fick biljetter till Queens konsert ♥ det var så nära att jag inte fick de, och när jag fick hoppade jag omkring, skrattade och sjöng resten av dagen Min patronus skulle nog vara en en örn eller falk tror jag
1 jul, 2012 12:28 |
|
Filifjonkan
Elev |
När jag typ fick Filifjonkan som min ponny
evak forever. 1 jul, 2012 12:31 |
|
Neztan
Elev |
Vet inte riktigt vilket minne
Det känns som om min patronus skulle vara ett Lodjur, men det är bara en känsla Pallar inte att göra tester. De flesta är inte ens bra.. 1 jul, 2012 12:34 |
|
VattenBlå
Elev |
Jag vet inte riktigt, kanske när jag var på Disneywourld och såg fyrverkerierna på kvällen xD
vet inte, tror någon fågel eller vattendjur
1 jul, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Vet inte riktigt vilket minne , men min patronus är en Hind (Y)
1 jul, 2012 12:50 |
|
adliitam
Elev |
1 jul, 2012 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen