Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
Forum > Harry Potter > Klä ut sejj på sista delen av hp? :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
Skulle vilja det, kmr inte ihåg vad det heter nu, hehe :I Men vill gå som voldemort eller George 8'3
Nidå? :3
22 jan, 2011 21:55 |
|
leumas vän
Elev |
22 jan, 2011 21:59 |
|
leumas
Elev |
Skrivet av leumas vän: Det heter Cosplay och jag skulle velat men jag vågar inte! Vågar du om jag är med? 22 jan, 2011 22:09 |
|
Black
Elev |
Skrivet av leumas vän: Det heter Cosplay och jag skulle velat men jag vågar inte! akii, kom på det nu XD men det går ju an om man bor i en stor stad, typ gbg ;D
22 jan, 2011 22:12 |
|
Piggy
Elev |
23 jan, 2011 00:13 |
|
leumas vän
Elev |
23 jan, 2011 00:14 |
|
Black
Elev |
Skrivet av Piggy: Jag skulle också villja Cosplaya. Skulle vara roligt att göra det som en weasley iallafall :3 Good job Bill 8'3 Jah e modig XD
23 jan, 2011 08:32 |
|
Beata
Elev |
23 jan, 2011 11:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-01-23 kl. 11:30
|
|
Sweeney
Elev |
Kanske tar på mig en vet-inte-vilket-elevhem halsduk, inte mer xD
23 jan, 2011 11:30 |
|
Beata
Elev |
Skrivet av Sweeney: Kanske tar på mig en vet-inte-vilket-elevhem halsduk, inte mer xD Det var en bra idé ^^
23 jan, 2011 11:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen