Jag har tänkt på en sak
Forum > Mugglarportalen > Jag har tänkt på en sak
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ellociraptor
Elev |
Om det nu heter MUGGLARportalen, varför kan man då köpa trollstavar och drakar och grejer här? Sånt har ju inte mugglare.
30 jun, 2012 13:36 |
|
AlexZz
Elev |
Jag tror det är så att det var ett passande namn för en Harry Potter-sajt. Sedan fastnar det lätt på hjärnan och har ett enkelt smeknamn. ^^
Sedan, hur kul skulle det vara med en HP-sajt utan de där grejerna? :3 . .
30 jun, 2012 14:54 |
|
Neztan
Elev |
Visst heter det MUGGLARportalen, men tänk på att ordet PORTALEN finns med. Jag får intrycket av att sidans namn betyder att mugglis är som en "portal" till HP:s värld, vilket gör oss häxor/trollkarlar! :'3
Sen har PÖM (personen över mig) väldigt bra punkter :3 30 jun, 2012 15:09 |
Forum > Mugglarportalen > Jag har tänkt på en sak
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen