Förslag om nya spel
Forum > Mugglarportalen > Förslag om nya spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Potato
Elev |
Här kan ni skriva förslag om nya spel!
29 jun, 2012 17:30 |
|
EMELESEL
Elev |
Öhm...ett quidditch spel vore ju awesome
29 jun, 2012 23:31 |
|
themarauder
Lärare |
29 jun, 2012 23:43 |
|
Savi
Elev |
Bara jag som inte vill ha fler spel? Är nöjd som det är och vill hellre se Mugglis som ett underbart forum istället för en Hp inspirerad sida med en massa spel.
30 jun, 2012 10:56 |
|
PotterHunger
Elev |
Memory?
Läs min profil för info... 30 jun, 2012 11:22 |
|
yaxslay
Elev |
Jag skulle vilja att man kunde använda kvastarna i något spel för jag tycker att de är meningslösa för tillfället.
Annars då ;) 2 jul, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Så småning om kommer man nog kunna använda alla saker
3 jul, 2012 16:49 |
|
MystiqueRed
Elev |
Quidditch spel!! och att de poängen man får där ska bidra till elevhemspokalen!
3 jul, 2012 19:41 |
|
salzer
Elev |
Quidditch!
4 jul, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Ett memory, ett quititch spel mm
4 jul, 2012 12:47 |
Forum > Mugglarportalen > Förslag om nya spel
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen