Gott nytt år!
Forum > Mugglarportalen > Gott nytt år!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trey Cohen
Elev |
Ville bara önska alla er här på mugglarportalen ett gott nytt år och en god fortsättning!!
Jag undrar hur alla i Harry potter firar nyår, dvs i boken^^ 1 jan, 2010 00:10 |
|
Erfa
Rektor |
Hm, ja, nyårsfiranden är alltid bortklipta i böckerna, förmodligen föra att göra det tidsneutralt.
Gott nytt år! 1 jan, 2010 00:21 |
|
Eriskay
Elev |
Nytt år på er alla! Nu är det tjugotio, året då vi får DH del 1 på film och Protego och sånt (jag kommer att göra en inför Protego-tråd när jag har tid att uppvakta den lite mer...) och jättesnart är det wrock i Åre! Wihie!
Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 1 jan, 2010 00:22 |
|
Trey Cohen
Elev |
Ha inte för stora tankar om Protego bara! Det hade jag inför Sectum sempra, jag vart lite besviken!
1 jan, 2010 21:48 |
|
Eriskay
Elev |
Skrivet av Trey Cohen: Ha inte för stora tankar om Protego bara! Det hade jag inför Sectum sempra, jag vart lite besviken! Det må så vara, men jag har aldrig blivit besviken av ett HP-konvent. Jag har i och för sig bara lyckats ta mig till de som är på sommaren som Protego, men men. Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube. 2 jan, 2010 11:56 |
|
Borttagen
|
Gott nytt år i förskott!
24 nov, 2012 14:28 |
Forum > Mugglarportalen > Gott nytt år!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen