Sämst på att duellera
Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Voldy0000
Elev |
Jag är världens sämsta på att duellera om ni vill skaffa exp så duellera mig (Voldy0000) för jag lovar att ni vinner över mig!
Long Live Voldermort!!! The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 26 jun, 2012 22:54 |
|
Complicated
Elev |
Skrivet av Voldy0000: Jag är världens sämsta på att duellera om ni vill skaffa exp så duellera mig (Voldy0000) för jag lovar att ni vinner över mig! Long Live Voldermort!!! Vann inte du över mig?
29 jun, 2012 01:16 |
|
Voldy0000
Elev |
Nej
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 29 jun, 2012 08:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 09:05 |
|
Hannahamanda
Elev |
åh jag förlorar hela tiden också. och vinner jag får jag ändå inte mer än typ 2 exp.
8 jul, 2012 19:11 |
|
Radioanka
Elev |
Jag vinner ibland, förlorar ibland.
Men du och jag har ju en duell, varför spelar du aldrig med mig? happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 8 jul, 2012 20:40 |
|
Ladusvalan
Elev |
När man är i typ level 1-3 förlorar man hela tiden, känns det som. Men det är ju inte för att man själv är oskicklig, utan för att man är nybörjare och hela tiden jobbar sig uppåt.
8 jul, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
om jag vinner får jag nästan alltid lika mycket xp som motståndaren!
9 jul, 2012 08:47 |
|
harrypotter87
Elev |
9 jul, 2012 13:38 |
|
Goizan
Elev |
Jag vinner rätts ofta, fast absolut inte hela tiden (level 12)
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
9 jul, 2012 14:04 |
Forum > Mugglarportalen > Sämst på att duellera
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen