Drakägg?
Forum > Mugglarportalen > Drakägg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Jo, jag köpte ett drakägg nyss och dum som jag var så klickade jag bort informationen om vad man skulle göra utan att läsa. Jag har provat att klicka på det men inget händer, för jag vet att man ska klappa det eller något
25 jun, 2012 17:28 |
|
Edman17
Elev |
25 jun, 2012 18:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 jun, 2012 18:11 |
|
MissWentz
Elev |
25 jun, 2012 19:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 jun, 2012 20:56 |
|
Li
Biträdande rektor |
Dubbelklicka på ägget, alternativt högerklicka och välj öppna i ny flik så kommer det upp en ny "äggsida". Klicka på ägget där så klappar du ägget without something there is no nothing 25 jun, 2012 21:55 |
|
Jessica Tonks
Elev |
25 jun, 2012 21:58 |
|
Tova
Elev |
26 jun, 2012 12:20 |
Forum > Mugglarportalen > Drakägg?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen