Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder
24 jun, 2012 14:19 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Nej vet inte vad är Felix Felicis (Förutom en trolldryck i HP) qqqaqqNah 24 jun, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella/Ron: ett konvänt som är om några dagarSkrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Nej vet inte vad är Felix Felicis (Förutom en trolldryck i HP) 24 jun, 2012 15:10 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Om jag hade varit du så hade jag ställt frågan i tråden som det hela handlar om. I don't wanna break these chains! 24 jun, 2012 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairydust: mmen ingen svarade och jag har lite halft fSkrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Om jag hade varit du så hade jag ställt frågan i tråden som det hela handlar om. 24 jun, 2012 15:44 |
|
Ginnyy
Elev |
Eftersom det är ett Harry Potter-konvent så finns det väl inget annat att klä ut sig till än Harry Potter-inspirerat?
Sen tror jag inte det är superstora krav på vad som räknas till finkläder, du får helt enkelt avgöra vad du själv tycker är finkläder
24 jun, 2012 23:16 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Är prefekt på konventet och kan meddela dig om att det är hp-kläder. Jag kommer inte att göra något mer avancerat än kostym och en ravenclawslips, det beror på vilken nivå man vill lägga sig på helt enkelt =) "May the force be equal to mass times acceleration" 25 jun, 2012 00:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Oskan: jag fick ett mejl men jag fattade inte det riktigtSkrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Är prefekt på konventet och kan meddela dig om att det är hp-kläder. Jag kommer inte att göra något mer avancerat än kostym och en ravenclawslips, det beror på vilken nivå man vill lägga sig på helt enkelt =) 25 jun, 2012 10:21 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Oskan: jag fick ett mejl men jag fattade inte det riktigt Skrivet av Borttagen: som ni vett ska man ha det typ med maskerad menar dom hp kläder eller andra ._. och hur fina kläder ska man ha det står ju bara finkläder Är prefekt på konventet och kan meddela dig om att det är hp-kläder. Jag kommer inte att göra något mer avancerat än kostym och en ravenclawslips, det beror på vilken nivå man vill lägga sig på helt enkelt =) men tycker du att du fått svar? för jag kommer inte på bättre svar än de andra. Ska själv vara allmän häxa
25 jun, 2012 15:34 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Jag tror själv att jag ska ha min balklänning, då får jag en anledning att andvända den en gång till. Och så ska jag vara utklädd till vattufolk
25 jun, 2012 19:05 |
Forum > Harry Potter > Felix Felicis - maskerad kläder - festkläder
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen