Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?

Forum > Mugglarportalen > Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?

Användare Inlägg
Borttagen
Elev

Avatar


Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?

DU ÄR INTE EN ÅSNA

21 jun, 2012 20:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?
Du vet att du får magipoäng när du går upp i level, va? och kraft
De använder du på det du vill ha bättre av, t.ex HP och kraft.
När du typ har använt 12 av poägen på trollformeluttal, så får du Incendio!
Så alltså måste du minst vara på level 4!

21 jun, 2012 20:30

Forum > Mugglarportalen > Hur mycket poäng/vilken level krävs för att kasta incendio på duellklubben?

Du får inte svara på den här tråden.