Profilbilder!!!
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chokladkort
Elev |
HEJ! Jag är jätteny här på mugglis och jag fattar inte allt än. Jag älskar redan sidan och tycker att det är fantastiskt att det finns så många sidor om Harry Potter som man kan få uppleva den fantastiska resan genom böckerna ännu en gång. Jag vet att det finns fler som tycker som jag. Det fins bara ett minus som kommer att suddas ut om jag får lite hjälp av er andra potterheads. Jag vet inte hur man byter profilbild! Och jag vet inte heller hur man får typ "videos" asså utdrag ur lite av fimerna nedanför sina inlägg, för det vill jag väldigt gärna. Snälla hjälp jag förstår inte hur man gör något av detta!
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 09:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chokladkort: HEJ! Jag är jätteny här på mugglis och jag fattar inte allt än. Jag älskar redan sidan och tycker att det är fantastiskt att det finns så många sidor om Harry Potter som man kan få uppleva den fantastiska resan genom böckerna ännu en gång. Jag vet att det finns fler som tycker som jag. Det fins bara ett minus som kommer att suddas ut om jag får lite hjälp av er andra potterheads. Jag vet inte hur man byter profilbild! Och jag vet inte heller hur man får typ "videos" asså utdrag ur lite av fimerna nedanför sina inlägg, för det vill jag väldigt gärna. Snälla hjälp jag förstår inte hur man gör något av detta! Jag håller med dig... Jag förstår inte hur man gör... Så kan någon vara snäll och hjälpa oss?? 21 jun, 2012 10:02 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Chokladkort: HEJ! Jag är jätteny här på mugglis och jag fattar inte allt än. Jag älskar redan sidan och tycker att det är fantastiskt att det finns så många sidor om Harry Potter som man kan få uppleva den fantastiska resan genom böckerna ännu en gång. Jag vet att det finns fler som tycker som jag. Det fins bara ett minus som kommer att suddas ut om jag får lite hjälp av er andra potterheads. Jag vet inte hur man byter profilbild! Och jag vet inte heller hur man får typ "videos" asså utdrag ur lite av fimerna nedanför sina inlägg, för det vill jag väldigt gärna. Snälla hjälp jag förstår inte hur man gör något av detta! Jag håller med dig... Jag förstår inte hur man gör... Så kan någon vara snäll och hjälpa oss?? Tryck på nyckeln som finns bredvid posten (det vita kuvertet). Där kan man skriva sin presentation och precis under står det "Avatar - Välj fil" Då trycker ni på välj fil och väljer den bild ni vill ha XP Inte så bra på att förklara, men hoppas att ni fattar..
21 jun, 2012 10:09 |
|
Chokladkort
Elev |
TUSEN TACK! Kan någon också förklara hur man får en såndär video under som Whya har... Den när Ronald äter på två kycklingklubbor samtidigt.
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 10:11
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-21 kl. 12:51
|
|
Whya
Elev |
Skrivet av Chokladkort: TUSEN TACK! Kan någon också förklara hur man får en såndär video under som Whya har... Den när Ronald äter på två kycklingklubbor samtidigt?! Hehe, jag igen då! xP Tryck på nyckeln och bläddra ner till "Forumsignatur" Där kan man skriva texter och klistra in bilder. Om du vill klistra in en bild kopierar du först bildwebbadressen på den bild du vill använda, sen klistrar du in den i Forumsignatur-rutan. För att det inte bara ska bli text skriver man [img]sen bildwebbadress emellan [/img ] EXEMPEL (på kycklingklubbebilden då [img]http://data.whicdn.com/images/18313243/tumblr_lv6vc0vgVW1qjknyao1_500_large.gif[/img ] Det här var lite förvirrat kände jag..
21 jun, 2012 10:17 |
|
Chokladkort
Elev |
Förlåt, men jag har lite svårt o fatta XD
Jag hade ju velat klistra in en video, och vart får man tag på dem videorna? Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 10:23 |
|
kotte7
Elev |
jag trpr att det går på tumblr
21 jun, 2012 10:29 |
|
Chokladkort
Elev |
Förlåt om jag verkar lite efterbliven, men vad är tumblr??
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 12:49 |
|
EMELESEL
Elev |
www.tumblr.com
det är en sida där det fionns såna gifs Om du vill ha en speciell video, typ harry potter, så kan du söka på google på typ "harry potter gifs tumblr" så kommer det upp massor 21 jun, 2012 12:51 |
|
Chokladkort
Elev |
Tack nu tror jag att jag har fattat grejen
Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
21 jun, 2012 12:52 |
Forum > Mugglarportalen > Profilbilder!!!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen