Grundarna???
Forum > Mugglarportalen > Grundarna???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt?
qqqaqqNah 19 jun, 2012 21:16 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? 100 Galleoner är väldigt dyrt tycker jag. Du borde halvera priset - om ens det 20 jun, 2012 15:26 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? 100 Galleoner är väldigt dyrt tycker jag. Du borde halvera priset - om ens det Jag vet, lite väl mycket, men jag samlar till en drake & kvast så jag ville veta om det fanns någon som ändå kunde tänkas köpa dom. qqqaqqNah 20 jun, 2012 17:24 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? 100 Galleoner är väldigt dyrt tycker jag. Du borde halvera priset - om ens det Jag vet, lite väl mycket, men jag samlar till en drake & kvast så jag ville veta om det fanns någon som ändå kunde tänkas köpa dom. Okej 20 jun, 2012 17:27 |
|
Tova
Elev |
23 jun, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella/Ron: Jag skulle sålt dem för 4 galleoner iaf! Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? 24 jun, 2012 08:40 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? 100 galleoner är väldigt dyrt. Säljer jag alla grundarna gör jag det för 12-15 Galleoner för allihop!
28 jun, 2012 11:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 2 kl. 12:48
|
|
Borttagen
|
ju billigare de är desto större chans att någon köper dem
2 jul, 2012 01:01 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? Sök efter en villig köpare och förhandla dig till ett vettigt pris ! =) - just like themarauder 2 jul, 2012 02:36 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Ella/Ron: Hej jag har dom fyra grundarna på chokladgrodekort och funderar på att sälja dom. Men jag har ingen anning om hur mycket jag ska sälja dom för. Skulle gärna vilja höra lite av era åsikter hur mmycket det borde kosta. Är 100 galleoner dyrt? Sök efter en villig köpare och förhandla dig till ett vettigt pris ! Smart någon som vill köpa? qqqaqqNah 2 jul, 2012 09:05 |
Forum > Mugglarportalen > Grundarna???
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen