Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tilly Potter
Elev |
Jag vill så gärna åka dit!! Jag tjatat på mamma och pappa SÅ MYCKET!
Är det fler som vill dit , om du vill skriv i forumet och berätta varför du vill dit och vad du tänker köpa om du kommer dit. Jag själv skulle köpa marudörkartan, Bertie Botts bönor, monsterboken, Chokladgroda, Trollstav, gryffindor halsduk m.m. Wizarding World Of Harry Potter :'3 18 jan, 2011 20:42 |
|
Piggelin
Elev |
Jag hoppas du förstår att det är Warner bros och inte Harry potters Äkta skapare J.K Rowling som sitter och får massor pengar.
18 jan, 2011 21:02 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Piggelin: Jag hoppas du förstår att det är Warner bros och inte Harry potters Äkta skapare J.K Rowling som sitter och får massor pengar. Förstås sant, men visserligen har JK Rowling sålt rättigheter för en nätt summa pengar av allt det Warner Brothers tjänar så hon går inte direkt helt lottlös heller. Dessutom känns det i så fall som man inte riktigt kan köpa något alls för det är inte alltid Rowling som tar emot alla pengar direkt. För att mer svara på ämnet så ska jag åka dit i sommar! Är otroligt pepp, mest på hela grejen, att åka bergochdalbana och gå runt i byn osv. Sett videos från när en kompis var där och det verkar HELT underbart, de har verkligen gjort ett genuine bra jobb. Är väldigt pepp på att köpa en trollstav och en pygm+epuff, som tydligen inte är speciellt dyra vilket jag tycker är fascinerande, tror de kunde sälja sakerna mycket dyrare om de ville, folk skulle köpa ändå. without something there is no nothing 18 jan, 2011 21:09 |
|
Piggy
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Piggelin: Jag hoppas du förstår att det är Warner bros och inte Harry potters Äkta skapare J.K Rowling som sitter och får massor pengar. Förstås sant, men visserligen har JK Rowling sålt rättigheter för en nätt summa pengar av allt det Warner Brothers tjänar så hon går inte direkt helt lottlös heller. Dessutom känns det i så fall som man inte riktigt kan köpa något alls för det är inte alltid Rowling som tar emot alla pengar direkt. För att mer svara på ämnet så ska jag åka dit i sommar! Är otroligt pepp, mest på hela grejen, att åka bergochdalbana och gå runt i byn osv. Sett videos från när en kompis var där och det verkar HELT underbart, de har verkligen gjort ett genuine bra jobb. Är väldigt pepp på att köpa en trollstav och en pygm+epuff, som tydligen inte är speciellt dyra vilket jag tycker är fascinerande, tror de kunde sälja sakerna mycket dyrare om de ville, folk skulle köpa ändå. Wow! Gud vad coolt nu blir jag avundsjuk! X'3 Jag skulle villja åka dit men det är ju så otroligt dyrt...
18 jan, 2011 21:17 |
|
Tilly Potter
Elev |
Wow! Gud vad coolt nu blir jag avundsjuk! X'3 Jag skulle villja åka dit men det är ju så otroligt dyrt... Jo jag vet det är så typiskt att det ligger i Orlando Wizarding World Of Harry Potter :'3 18 jan, 2011 21:21 |
|
Sweeney
Elev |
Vill dit sjukt mkt jag med
19 jan, 2011 10:16 |
|
Emey94
Elev |
Jag ska åka dit innan jag dör det har jag bestämt, jag tror jag ska börja spara redan nu
The best thing you can have is love 19 jan, 2011 12:16 |
|
themarauder
Lärare |
19 jan, 2011 15:01 |
|
Tilly Potter
Elev |
Skrivet av Emey94: Jag ska åka dit innan jag dör det har jag bestämt, jag tror jag ska börja spara redan nu Ja det kanske är bäst det Wizarding World Of Harry Potter :'3 19 jan, 2011 19:38 |
|
Beata
Elev |
JAAAAAG vill dit! Det skulle vara så häftigt och roligt, men jag får väl vänta och ha tålamod. Jag tror inte att stället försvinner i första taget
19 jan, 2011 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen