Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Coolt i HP?

Forum > Harry Potter > Coolt i HP?

1 2
Användare Inlägg
lolliga luna
Elev

Avatar


vad tycker du var det coolaste/modiaste i harry potter böckerna :o

jag tycker när harry och voldemort pratar straks innan voldie dör i 7:an

"Rör ej de radiostyrda plommonen"

16 jan, 2011 18:42

Nagini
Elev

Avatar

+1


det som du sa var coolt och sen gillar jag när Neville dödar Nagini
Nagini är elak(fast det är ett super coolt namn)

tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra

17 jan, 2011 16:32

Emelie
Elev

Avatar


gillar när de flyger på draken i sista boken

"dont worry, you're just as sane as I am..."

17 jan, 2011 16:55

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av lolliga luna:
vad tycker du var det coolaste/modiaste i harry potter böckerna :o

jag tycker när harry och voldemort pratar straks innan voldie dör i 7:an


Det gillar jag med! Och när Harry får tag i ägget i fyran

17 jan, 2011 20:29

Piggelin
Elev

Avatar


När jag läser om när Harry väntar i tältet innan första uppgiften i tuneringen för magisk tre kamp är Harry super narvös och då blir jag oxå narvös och hemskt upphetsad!

17 jan, 2011 21:00

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


det lätt modigaste är att snape spionerar på voldemort för dumbledore! och dessutom blev han ju inte upptäckt, det bevisar att han på ett sätt är bättre en voldemort ^^♥

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

18 jan, 2011 18:32

ikka
Elev

Avatar


Håller fullständigt med om Snape! The Bravest Man in Harry Potter, helt klart C: Åh vad jag längtar till sista filmen när man får se hans minnen "på riktigt"!

Sen tycker jag också det är jättecoolt när Neville dödar Nagini. Tycker det är mysigt på något sätt när Harry, Ron och Hermione räddar Vingfåle i PoA.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F19dcb2fe90f3aa814537f77f66dea001%2Ftumblr_mr067yYzlQ1r07ig3o9_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F55f2b5931c1e0c49ff0bb498524f8691%2Ftumblr_mndea9371B1rvv3l2o9_500.gif[img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97

18 jan, 2011 18:35

Beata
Elev

Avatar


Det finns många coola scener i HP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

21 jan, 2011 12:44

Buckbeak
Elev

Avatar


Det finns så mkt som är coolt att jag inte kan välja ^^

"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes"

21 jan, 2011 13:19

leumas vän
Elev

Avatar


I HP Fången från Azkaban (Filmen) när harrry rider på vingfåle och flygaer över sjön. I samma film när Harry räddar sig själv från dementorena är sååååå coolt! Särskilt det ögonblicket när Harry springer fram och vrålar Expecto Patronum!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

21 jan, 2011 13:53

1 2

Forum > Harry Potter > Coolt i HP?

Du får inte svara på den här tråden.