Coolt i HP?
Forum > Harry Potter > Coolt i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lolliga luna
Elev |
vad tycker du var det coolaste/modiaste i harry potter böckerna :o
jag tycker när harry och voldemort pratar straks innan voldie dör i 7:an "Rör ej de radiostyrda plommonen" 16 jan, 2011 18:42 |
|
Nagini
Elev |
det som du sa var coolt och sen gillar jag när Neville dödar Nagini
Nagini är elak(fast det är ett super coolt namn) tänkte det var daks att byta singnatur...men kommer inte på non bra 17 jan, 2011 16:32 |
|
Emelie
Elev |
gillar när de flyger på draken i sista boken
"dont worry, you're just as sane as I am..." 17 jan, 2011 16:55 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av lolliga luna: vad tycker du var det coolaste/modiaste i harry potter böckerna :o jag tycker när harry och voldemort pratar straks innan voldie dör i 7:an Det gillar jag med! Och när Harry får tag i ägget i fyran 17 jan, 2011 20:29 |
|
Piggelin
Elev |
När jag läser om när Harry väntar i tältet innan första uppgiften i tuneringen för magisk tre kamp är Harry super narvös och då blir jag oxå narvös och hemskt upphetsad!
17 jan, 2011 21:00 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
det lätt modigaste är att snape spionerar på voldemort för dumbledore! och dessutom blev han ju inte upptäckt, det bevisar att han på ett sätt är bättre en voldemort ^^♥
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 18 jan, 2011 18:32 |
|
ikka
Elev |
Håller fullständigt med om Snape! The Bravest Man in Harry Potter, helt klart C: Åh vad jag längtar till sista filmen när man får se hans minnen "på riktigt"!
Sen tycker jag också det är jättecoolt när Neville dödar Nagini. Tycker det är mysigt på något sätt när Harry, Ron och Hermione räddar Vingfåle i PoA. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 jan, 2011 18:35 |
|
Beata
Elev |
21 jan, 2011 12:44 |
|
Buckbeak
Elev |
Det finns så mkt som är coolt att jag inte kan välja ^^
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 21 jan, 2011 13:19 |
|
leumas vän
Elev |
I HP Fången från Azkaban (Filmen) när harrry rider på vingfåle och flygaer över sjön. I samma film när Harry räddar sig själv från dementorena är sååååå coolt! Särskilt det ögonblicket när Harry springer fram och vrålar Expecto Patronum!
21 jan, 2011 13:53 |
Forum > Harry Potter > Coolt i HP?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen