Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

GOD JUL!

Forum > Off Topic > GOD JUL!

Användare Inlägg
dani
Elev

Avatar


Jag vet att det är dan efter men jag tänkte ändå passa på och säga god jul till er alla!
Fick ni något roligt i julklapp?

25 dec, 2009 14:44

MissB
Elev

Avatar


God jul^^

TOFFLOR!!!!!!

25 dec, 2009 15:24

Borttagen

Avatar


JAG FICK PRESENTKORT PÅ ATT PAPPA SKAKÖPA EN MANTEL OCH SLIPS TLL MIG

Dessutom fick jag tre getter som fattiga familjer i afrika får så de kan rädda dem undan fattigdomen. De heter Greta Godric och Lilja

Jag fick även en mumin bok och en film jag velat se massa länge God Jul

25 dec, 2009 16:34

Eriskay
Elev

Avatar


Min bästa bror gav mig en The Moaning Myrtles-tröja. Som jag måste skicka bilder på till SHPF så det kommer! ^^ Transparent-tema på den, makes me happy!

Harry Christmas!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

26 dec, 2009 11:43

Erfa
Rektor

Avatar


Gitarrställ + stämapparat till mig. Plus presentkort på en bokhylla på IKEA. Perfekt, jag har levt med flyttkartonger som främsta förvaringsplats i ett halvår!

26 dec, 2009 11:49

Josefinpotter
Elev

Avatar


god jul :p

Gryffindor :D

29 okt, 2011 21:10

Borttagen

Avatar


Ta inte upp gamla trådar :s Det är några månader kvar till jul!

29 okt, 2011 21:23

Forum > Off Topic > GOD JUL!

Du får inte svara på den här tråden.