Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens fråga

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

1 2 3 ... 128 129 130
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar

+4


Hej!

Jag var medlem på KPwebben innan och de hade en sak som hette dagens fråga. Jag tyckte den var väldigt rolig så därför gör jag en här! Det är typ som poll med skillnaden att denna kommer varje dag (det syns nog i rubriken) och att frågorna bara handlar om HP.

Dagen fråga 14/6:

Gillar du Snape?

1. Ja, han är den största hjälten!
2. Jag tycker han är modig men inte så mycket mer.
3. Vem är Snape?
4. Jag hatar honom!







Skriv ett kryss här nere för det alternativ ni tycker!

1.XX
2.XXXXXXXXXXXX
3.
4.X


Dagens fråga 5/7:

Vem i Harry Potter tycker
du är snyggast?

Dagens fråga 8/7:

Skulle du ha blivit medlem i DA?

1: Ja, absolut! Död åt Umbridge!
2: Nej,det verkar för farligt.
3: Nej, jag är medlem i Inkvisitorspatrullen istället. Mycket bättre!
4: Vet inte

Glömde skriva fråga igår, så här kommer den i efterhand;

Dager fråga 9/7:

Hur gammal var du när du upptäckte HP?

Och här kommer dagens fråga 10/7:

Gillar du filmerna eller böckerna bäst?

1: Böckerna
2: Filmerna
3: Har inte läst böckerna/ sett filmerna så ag kan inte jämföra
4: Båda suger!

Nu kommer jag vara hos några kompisar några dagar som jag inte sett på jättelänge. Så då kommer jag inte skriva några frågor. Så de kommer i förskott här: Men svara på dem på rätt dag!;-)

Dagens fråga 11/7:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vem i HP skulle du helst vilja vara kompis med?


Dagens fråga 12/7:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Vilket magiskt godis är din favorit?


13/7: Eftersom det är fredagen den den 13 idag så blir det ingen fråga, då skulle de som svarat få xtra mycket otur!!!!

14/7: Idag fyller denna tråd en månad,vad tycker du om den?

15/7: Vilket elevhem tycker du Harry passar bäst i förutom Gryffindor?



Dagens fråga 21/7:

Vilken elev i Slytherin gillar du mest?

Dagens fråga 24/7:

Gillar du Harry Potter? ( karaktären Harry potter alltså )

1: Ja!
2: Sådär.
3. Nej!
4: Ursäkta mig, men vem är Harry Potter?



Vem i trion gillar du mest?

1. Hermione
2: Ron
3: Harry
4: Jag hatar dem allihop!
[color=red]
Dagens fråga 21/8:

Vilket elevhem tycker du passar dig bäst?

14 jun, 2012 12:49

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-23 kl. 07:35
Antal ändringar: 19

Borttagen

Avatar


2. Tror jag det är svårt, jag tycker inte han var den största hjälten, men han är en djup och intressant karaktär

14 jun, 2012 12:52

Dream
Elev

Avatar


2. Jaa, han var helt klart modig, okej han behandlar Harry dåligt eftersom James mobbade honom, det förstår jag... Men han behandlar helt oskyldiga personer på ett avskyvärt sätt, och det tycker inte jag är okej.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

14 jun, 2012 16:06

Cake Ravenclaw
Elev

Avatar


2. Men jag har aldrig riktigt förstått han .

14 jun, 2012 16:18

Hanna-Potter
Elev

Avatar


2. Men han var lite elak mot Harry , kan man säga!

14 jun, 2012 18:52

ginnyw123
Elev

Avatar


2. Han var modig och så, men behandlade personer orättvist, även om han blev mobbad som ung/barn.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

14 jun, 2012 18:54

95mas
Elev

Avatar


2, även om han är modig favoriserar han elever, vilket är någonting en lärare aldrig ska göra.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

14 jun, 2012 18:57

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-14 kl. 21:16
Antal ändringar: 1

saganda
Elev

Avatar


2, som alla andra. Jag tycker att Snape är väldigt modig, och jag kan förstå att han hatar Harry efter sin skoltid, men det är ändå inte okej att han mobbar sina elever och ingen bryr sig om det.

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

14 jun, 2012 19:06

EMELESEL
Elev

Avatar


2 Även om jag kanske skulle formulera om det lite x)

14 jun, 2012 19:31

Borttagen

Avatar


jag tvekar mellan 1 och 2.... Hehe

14 jun, 2012 20:22

1 2 3 ... 128 129 130

Forum > Harry Potter > Dagens fråga

Du får inte svara på den här tråden.