Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Grattis Huffle!

Forum > Off Topic > Grattis Huffle!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ni vann elevhemstävligen. Det är väl värt ett grattis

Dessutom undrar jag vem som kommer vinna nästa omgång eftersom den aldrig kommer avslutas :O

God Jul

25 dec, 2009 10:48

Erfa
Rektor

Avatar


Skrivet av Nessilini:
Dessutom undrar jag vem som kommer vinna nästa omgång eftersom den aldrig kommer avslutas :O

Haha, ja, det var ju en beättigad fråga. Nu har jag ställt in på att nästa tävling kommer att börja den 1 februari, så den nuvarande tävlingen slutar alltså den 31 januari 2010.

Jag är glad att Hufflepuff vann förstås, men om den treden fortsätter kommer vi säkert att anklagas för korruption här på sidan.

25 dec, 2009 12:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Erfa:
Jag är glad att Hufflepuff vann förstås, men om den treden fortsätter kommer vi säkert att anklagas för korruption här på sidan.


Haha det tvivlar jag på. Ärligt talat så är ni et elevhemet med flest aktiva användare. Därför är det rätt logiskt att ni vann.

Det är även det som gör att Gryffindor ytters sällan vinner. Vi är inte så många...

25 dec, 2009 16:23

Borttagen

Avatar


Wohoo! ^___^

26 dec, 2009 01:11

Zarzanoi
Elev

Avatar


Grattis huffelpuffare! fireworks!! 8D

Zarzanoi

26 dec, 2009 02:03

Solkatten
Elev

Avatar


Vi har inte vunnit ännu Men förhoppningsvis så vinner vi, hihi ^^ ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

18 nov, 2011 23:20

childhoodlight
Elev

Avatar


^ Detta är däremot en tråd som skapades för nästan två år sen, haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

18 nov, 2011 23:43

Kintsugi
Prefekt

Avatar


...jag förstår ingenting. var försvann mitt svar? Jag är helt hundra på att jag postade i den här tråden (kollade på alla datum och tider bara för att vara extra säker liksom). ?

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 nov, 2011 00:07

Forum > Off Topic > Grattis Huffle!

Du får inte svara på den här tråden.