nan poeng
Forum > Mugglarportalen > nan poeng
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moosen
Elev |
När jag spelar henga Harry så står det ibland Grattis du har fått nan poeng.
Vad är nan poeng för något 12 jun, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
I DONT KNOW
Bara för att rätta: NAN Poäng 21 jun, 2012 15:20 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Det är säkert en bugg och har faktiskt ingen aning men man vinner inga pengar på de det är bara att klicka in igen på spelet när det händer.
![]()
21 jun, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
för mig stod det typ grattis! du fick NaN poäng du fick disivinded by zero-126612121 kommer inte ihåg allt xD
23 jun, 2012 20:43 |
Forum > Mugglarportalen > nan poeng
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen