HJÄLP!!!
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hjälp!
Hur ska jag göra! Jag har typ 15 dueller på gång, borde man inte kunna avsluta några? 10 jun, 2012 08:58 |
|
J-star Black
Elev |
Det undrar jag med. För jag har även dueller med folk som tagit bort sina konton och de finns kvar där utan att jag kan göra något åt det.
![]() ![]()
10 jun, 2012 10:00 |
|
Li
Biträdande rektor |
Erfa kollar just nu på hur man på bästa sätt ska kunna avsluta sina pågående dueller
without something there is no nothing 10 jun, 2012 10:02 |
|
Oskan
Elev |
Man får väl vara ärofull nog att ge upp? Och om någon inte gör ett drag på x antal dagar så ger man automatiskt upp eller får motståndaren påbörja sin nästa tur.
"May the force be equal to mass times acceleration" 10 jun, 2012 10:54 |
|
Li
Biträdande rektor |
Just nu arbetas det i alla fall på en funktion där man kan avsluta duellen om motståndaren inte svarat på 24h
without something there is no nothing 10 jun, 2012 10:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: bra!Just nu arbetas det i alla fall på en funktion där man kan avsluta duellen om motståndaren inte svarat på 24h 10 jun, 2012 13:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Just nu arbetas det i alla fall på en funktion där man kan avsluta duellen om motståndaren inte svarat på 24h Bra! 10 jun, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Vad ska man göra om ens dator går sönder då?
10 jun, 2012 15:47 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
En duell kan väl ändast sluta om du vinner eller förlorar?
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 10 jun, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
10 jun, 2012 16:54 |
Forum > Mugglarportalen > HJÄLP!!!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen