Hur vinner vi?
Forum > Mugglarportalen > Hur vinner vi?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur exakt gör man för att skaffa poäng till sitt eget elevhem? Tacksam för hjälp! ;-)
9 jun, 2012 13:44 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tror det är genom att någon gillar ditt inlägg,genom att du får poäng i spel osv
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 jun, 2012 13:45 |
|
onlyoliviaa
Elev |
9 jun, 2012 13:46 |
|
Borttagen
|
Tack så mycket! :-)
9 jun, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss D Malfoy: Tror det är genom att någon gillar ditt inlägg,genom att du får poäng i spel osv Jag tror inte att man får poäng om någon gillar ens inlägg? 9 jun, 2012 14:45 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Tror det är genom att någon gillar ditt inlägg,genom att du får poäng i spel osv Jag tror inte att man får poäng om någon gillar ens inlägg? Inte? Okej Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 jun, 2012 18:51 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Tror det är genom att någon gillar ditt inlägg,genom att du får poäng i spel osv Jag tror inte att man får poäng om någon gillar ens inlägg? Inte? Okej Nope. Det är staff som delar ut elevhemspoäng till extra bra inlägg. Då ser det ut typ såhär i ditt inlägg: ![]()
9 jun, 2012 19:10 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Miss D Malfoy: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss D Malfoy: Tror det är genom att någon gillar ditt inlägg,genom att du får poäng i spel osv Jag tror inte att man får poäng om någon gillar ens inlägg? Inte? Okej Nope. Det är staff som delar ut elevhemspoäng till extra bra inlägg. Då ser det ut typ såhär i ditt inlägg: Jaha! Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 jun, 2012 20:49 |
Forum > Mugglarportalen > Hur vinner vi?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen