Magipoäng.
Forum > Mugglarportalen > Magipoäng.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
8 jun, 2012 16:10 |
|
Celest Gaunt
Elev |
8 jun, 2012 16:30 |
|
Carneol
Elev |
Genom att gå upp i level, när du duellerar någon och duellen är slut får du exp. När du fått tillräckligt mycket exp går du upp i level och du får poäng, poängen lägger du ut där du vill ha den då kan du välja mellan hp/magipoäng/trollformeluttal/trollstvsrörelse!
Det är olika mycket exp man behöver för varje level 8 jun, 2012 16:31 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 jun, 2012 17:36 |
|
Lucy och Rose
Elev |
8 jun, 2012 18:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 9 kl. 08:05
|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: ^ Vill inte vara besserwisser, men det där räknas väll som onödigt inlägg/spam? Nu fick du två inlägg på raken istället, finigt 8 jun, 2012 23:42 |
|
Lucy och Rose
Elev |
9 jun, 2012 08:05 |
Forum > Mugglarportalen > Magipoäng.
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen