Stavfel på marknaden?
Forum > Mugglarportalen > Stavfel på marknaden?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
Ehm, hej, eftersom jag är lite petig med grammatik. Vet inte om det är ett avsiktligt skämt, men om man går inpå marknaden, trycker på skapar annons och inte har några ägodelar står det "Du har inga egodelar" och ja...
![]() ![]()
7 jun, 2012 00:46 |
Forum > Mugglarportalen > Stavfel på marknaden?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen