Caras Skola
Forum > Off Topic > Caras Skola
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Hej alla kära mugglisar
men ni skall veta att jag inte är utbildad lärare och verkligen inte kan allt xD men jag är bäst på följande ämnen: Samhäll Historia religion svenska bild sen är jag halvbra på: Djur så som hästar och hundar. naturkunskap ekologi idrott engelska så om ni vill ha hjälp med något så finns jag här för att hjälpa er ![]()
5 jun, 2012 22:19 |
|
Pixie
Elev |
5 jun, 2012 22:21 |
|
Cara Riddle
Elev |
5 jun, 2012 22:22 |
|
Pixie
Elev |
5 jun, 2012 22:24 |
|
Seriously
Elev |
Superbra idé! Dock har jag inga läxor...har redan avslutat all skolarbete för den här terminen. Slutar nästa vecka.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 22:25 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Då vet man vart man ska vända sig till höst i alla fall!
Go Cara 5 jun, 2012 22:25 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Pixie: religion, hinduismen, dom kändaste gudarna och deras symbol..hittar inte på google... Har för mig att det märke som Hitler utnyttjade under andra världskriget, kommer ursprungligen från hinduismen och betyder någonting i stil med solen. Kändaste guden är väl Krishna...tror jag. Dock finns det jättemånga gudar att välja på, som står för olika saker och delar av livet osv. Man får i stort sätt välja vem man ska tro på själv. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 5 jun, 2012 22:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 5 kl. 22:27
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Pixie: och du valde en av de få religonerna jag inte läste xD kunde du inte haft satanism lr något xD haha nej men skämt och sido jag hittade en sida här, men jag är inte säker på i fall det är något bra religion, hinduismen, dom kändaste gudarna och deras symbol..hittar inte på google... http://www.indien.nu/allt_om_indien/religion/gudar Skrivet av Seriously: tackar Superbra idé! Dock har jag inga läxor...har redan avslutat all skolarbete för den här terminen. Slutar nästa vecka. ![]()
5 jun, 2012 22:26 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Seriously: Superbra idé! Dock har jag inga läxor...har redan avslutat all skolarbete för den här terminen. Slutar nästa vecka. jag borde heller inte ha några kvar, men min lärare hade glömt att ge mig läxan förut, och den ska vara klar på torsdag. ååh
5 jun, 2012 22:27 |
|
Solkatten
Elev |
Jättebra tråd!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen