Profilbild
Forum > Mugglarportalen > Profilbild
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
J-star Black
Elev |
Visste inte riktigt var jag skulle fråga, så jag antar att jag får skriva det här^^
Finns det en gräns på hur stor en bild får vara, för att den ska kunna bli ens profilbild? För jag försökte lägga upp en bild som profilbild, men det gick inte. Först trodde jag att det bara var en bugg, men det funkar att lägga upp andra bilder Finns det någon som kan svara?^^ ![]() ![]()
4 jun, 2012 23:13 |
|
Seriously
Elev |
Ingen aning, men det är nog troligt att det finns en gräns.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 12:33 |
|
J-star Black
Elev |
7 jul, 2012 18:51 |
|
Oskan
Elev |
Har för mig att det fanns någon gräns, men kom inte ihåg vad max var. Du kan ju alltid göra bilden mindre i paint =)
Det kan också vara så att du har fel format på den. Bilder som fungerar är jpeg, png och gif (ej animerade!) "May the force be equal to mass times acceleration" 7 jul, 2012 19:25 |
|
harrypotter87
Elev |
7 jul, 2012 21:13 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Oskan: Har för mig att det fanns någon gräns, men kom inte ihåg vad max var. Du kan ju alltid göra bilden mindre i paint =) Det kan också vara så att du har fel format på den. Bilder som fungerar är jpeg, png och gif (ej animerade!) Tack för hjälpen ![]() ![]()
8 jul, 2012 10:39 |
Forum > Mugglarportalen > Profilbild
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen