Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fel Elevhem?

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


hej detta är min nya ff

Titel:Fel Elevhem?
Rating: G
Handlar om: scorpius har hamnat i gryffindor & hans pappa vägrar tala med honom & hans mamma dog i cancer,så man kan säga att han är föräldralös,men sen blir han kompis med albus & då förändras hela hans liv.

Färdigskriven:nej

jag kommer skriva ifrån några olikas perspektiv
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ska jag fortsätta????

3 jun, 2012 17:57

Detta inlägg ändrades senast 2012-06-27 kl. 21:52
Antal ändringar: 2

Nymphadora_<3
Elev

Avatar


den värkar jätte bra, bara att börja för min del

3 jun, 2012 18:05

Borttagen

Avatar


Verkar bra! Skriv på

3 jun, 2012 18:07

Borttagen

Avatar


Ok
Kapitel 1(scorpius)

Hur kunde allt bli så här på bara 3 år,mamma hade dött & pappa hade slutat prata med mig bara för att
jag inte hamnade i slytherin,men vem vill gå där?
,jag hade inga kompisar så jag fattade inte hur jag hade ståt ut med två år dessutom hade jag inte fått tillåtelse att besöka hogsmeade.

(Albus)
han satt bara där ,Scorpius menar jag
,han hade ingen att vara med, jag tyckte verkligen synd om honom.
Jag fattade inte att jag aldrig hade frågat om vi skulle bli kompisar,vi delade tillo med sovsal.nä nu får det vara nog tänkte jag,jag ska gå och prata med honom.

(scorpius)
han kom gående där,Han, Albus menar jag ,han kom
fram till mig & frågade "hur har du det hemma?"
med lungn röst "bra" svarade jag "är det säkert?"
sa han "nää egentligen inte"svarade jag "vi kan prata om det"sa han.vi gick upp för trappan tills vi kom till vår sovsal,desto längre tid vi pratade kände jag mig
bara varmare och varmare i hjärtat ,jag hade fått en vän ,en sån som man kan lita på,en vän som aldrig avbröt när man pratade.det här skulle för en gångs skull bli en bra termin tänkte jag.

mer??????????

3 jun, 2012 18:34

Detta inlägg ändrades senast 2012-06- 3 kl. 20:53
Antal ändringar: 8

Borttagen

Avatar


ja, du msåte verkligen skriva mer för det här var väldigt bra

3 jun, 2012 19:25

Borttagen

Avatar


vad kul att så många tycker om den ,mer kommer i morgon

3 jun, 2012 19:48

amanda1104
Elev

Avatar


MER Här har du en ny läsare

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

3 jun, 2012 21:29

Borttagen

Avatar


YEY ,mer i morgon,måste lägga mig skooola i morgon

3 jun, 2012 21:30

95mas
Elev

Avatar


Skriv mer.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg Alltid Redo. Läs min FF "Den bortglömde marodören"

4 jun, 2012 05:49

Borttagen

Avatar


Bra! Bara lite slarvfel men det märker man inte! Snälla kan några som läser denna ff en. Kan ni läsa min? DEN HETER:
Regina Lovegood

Då skulle ni vara så snälla
PS: min syrra (Ginny 04) fyller år i morgon!!!DS

4 jun, 2012 14:36

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

Du får inte svara på den här tråden.