Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

SORLIGASTE SCENEN I HP???

Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???

1 2 3 ... 12 13 14
Användare Inlägg
dumble
Elev

Avatar

+2


Vilken scen tycker ni är sorligast i hp???
Jag tycker verkligen att scenen där George dog är sorligast, HAN ÄR MIN IDOL!!!

30 maj, 2012 19:42

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Hmm... Svårt att säga, kanske när Harry offrar sig och går till skogen? Den tycker jag är sorgligast i boken i alla fall.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

30 maj, 2012 19:44

Borttagen

Avatar


När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt...

30 maj, 2012 19:48

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt...


Åhh Dobbys död :'O
Och halva sista filmen :'(

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

30 maj, 2012 19:50

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


När Voldemort, Bellatrix och Fred dör

by my heel, i care not

30 maj, 2012 19:53

Borttagen

Avatar

+1


Snapes minnen, utan tvekan.

30 maj, 2012 19:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Pygmepuffen:
Skrivet av Borttagen:
När Snape dör och minnessållscenerna i Dödsrelikerna del 2! Och när alla höjer sina trollstavar för att hylla Dumbledore i Halvblodsprinsen, och när Dobby dör och Fred och Tonks och Lupin och typ allt...


Åhh Dobbys död :'O
Och halva sista filmen :'(

Sista filmen var så sjukt sorglig </3
Typ alla dör ju :c

30 maj, 2012 19:57

Pygmepuffen
Elev

Avatar


Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
När Voldemort, Bellatrix och Fred dör

Har blivit helt nostalisk alá Dobby så kommer nog inte sörja Bellatrix på ett tag. Eller voldemort

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcfile3.uf.tistory.com%2Fimage%2F110A254B4E50013E0E2908

30 maj, 2012 19:57

TheHeirOfSlytherin
Elev

Avatar


Skrivet av Pygmepuffen:
Skrivet av TheHeirOfSlytherin:
När Voldemort, Bellatrix och Fred dör

Har blivit helt nostalisk alá Dobby så kommer nog inte sörja Bellatrix på ett tag. Eller voldemort

Jag tyckte att också att det var skit att Bellatrix dödade Dobby, men jag kan inte hata henne

by my heel, i care not

30 maj, 2012 19:58

Killer Queen
Elev

Avatar

+3


När Snape kramar om en död Lily, Remus och Tonks, hand i hand, döda. Och Weasley-familjen runt döda Fred :'(

Jag tyckte det lät lite likt Percy när han sjunger, du kanske ska anfalla honom i duschen, Harry! - George.Weasley <3

30 maj, 2012 19:59

1 2 3 ... 12 13 14

Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???

Du får inte svara på den här tråden.