Vara gift med?
Forum > Mugglarportalen > Vara gift med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hejsan
PS.Jag tänkte att där det står: Fråga t.ex EMELESEL om att bli vänner så, kunde ju det stå brevid: Fråga EMELESEL om att gifta er 27 maj, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
wow - just wow o.o
27 maj, 2012 10:57 |
|
HannaPanna
Elev |
27 maj, 2012 11:12 |
|
Afturelding
Elev |
Ja! Jättebra ju, att kunna ha olika statusar för sina vänner överhuvudtaget är en bra idé tycker jag.
![]() ![]()
27 maj, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
fy vad najs det vore
27 maj, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skulle vara kul!!
29 maj, 2012 10:46 |
Forum > Mugglarportalen > Vara gift med?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen