Avenged Sevenfold
Forum > Off Topic > Avenged Sevenfold
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas
Elev |
Nån mer än jag som gillar dom? Det måste det vara
I den här tråden kan vi prata om vad vi tycker om dom och så vidare T.ex. så klippte jag mig som The Rev (R.I.P) i onsdags, måste bara vänta på att det växer lite längre nu 25 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar inte på dem så värst mycket, men jag kan inte påstå att jag inte tycker om dem. De är ju bra
Coolt att klippa sig som The Rev. Får man se? 25 maj, 2012 20:25 |
|
leumas
Elev |
Heheh, har ingen bra bild just nu. Det är också så kort så jag ser mer ut som Zacky än The Rev
26 maj, 2012 20:39 |
|
Borttagen
|
JAG ÄLSKAR A7X ♥
26 maj, 2012 20:40 |
|
leumas
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄLSKAR A7X ♥ YAAAAY! *highfive* 28 maj, 2012 18:23 |
|
Lexx Lovegood
Elev |
21 nov, 2015 21:50 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnade mycket på dom förut! Sett dom live två gånger också
21 nov, 2015 22:21 |
|
Belle
Elev |
De är rätt bra, länge sedan jag lyssnade nu dock men de är ju grymma live.
I'll be flying on my broomstick... 28 nov, 2015 23:48 |
|
Lexx Lovegood
Elev |
29 nov, 2015 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen